۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۵۷۲۰۷۹

عرضه تجهیزات نظامی "بازی ایرانی عملیات انهدام"

تجهیزات نظامی جانبی بازی‌ رایانه‌ای و ایرانی عملیات انهدام۳ برای عرضه همراه با این بازی جذاب و مهیج، طراحی و تولید شده است و همزمان با انتشار این بازی، برای فروش عرضه می‌شود.
عملیات انهدام

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا، تجهیزات نظامی جانبی بازی‌ رایانه‌ای عملیات انهدام۳، نفس‌گیرترین نبرد برای عرضه همراه با این بازی جذاب و مهیج، طراحی و تولید شده است و همزمان با انتشار این بازی، برای فروش عرضه می‌شود.

کاربران عزیز می‌توانند با مراجعه به بخش خرید وبگاه بازی‌های عملیات انهدام، این محصولات را به صورت مجزا و چندمحصولی، به صورت پستی و با تخفیف ویژه خریداری کنند.

عرضه تجهیزات نظامی جانبی در کنار بازی‌های رایانه‌‌ای، یکی از روش‌های نوین عرضه‌ بازی‌ است که در کشورهای دیگر با قیمت‌های بسیار بالایی در اختیار بازی‌بازان قرار می‌گیرد که رسانه‌گستر بِنیسی توانسته است برای نخستین‌بار در کشور و با سفارش و تولید این محصولات در داخل کشور، تجهیزات نظامی بازی خود را با قیمت پایینی عرضه کند.

گفتنی است علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اخبار بازی‌های تولیدی شرکت، می‌توانند به صفحه روابط عمومی شرکت در شبکه‌های پیام‌رسان به نشانی @Benisi_Pr مراجعه و یا با شماره 09100300018 تماس حاصل فرمایند.

قابل ذکر است شرکت رسانه گستر بنیسی به همت جمعی از طلاب و روحانیان حوزه علمیه قم در سال های اخیر اقدام به ساخت بازی های رایانه ای کرده است، هم اکنون این شرکت از مراکز مهم ساخت بازهای ایرانی به شمار می رود./۸۷۶/د۱۰۱/س

ارسال نظرات