۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۵۷۲۳۲۴
رییس سازمان فرهنگی آستان قدس:

هزینه آزادی ۸۸۸ زندانی غیر عمد در بارگاه منور رضوی تامین می شود

رییس سازمان فرهنگی آستان قدس به آزادی ۸۸۸ زندانی غیرعمد در روز ولادت امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: به مناسبت روز ولادت قصد داریم تا با کمک زائران هزینه آزادسازی ۸۸۸ زندانی جرائم غیرعمد را بپردازیم تا این تعداد خانواده را در روز ولادت امام هشتم خوشحال کنیم.
حجت الاسلام گنابادی نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد در روز ولادت حضرت ثامن الحجج (ع) در میان زائران امام هشتم گفت: زمین و زمان، کودک و بزرگسال، ایرانی و غیرایرانی، جن و انس امروز از یکدیگر سبقت می گیرند که از راه دور و نزدیک به این امام همام ارادت خود را نشان دهند.

وی افزود: حضور با شکوه مردم در حرم مطهر رضوی مانند همایشی با قدرت است که با حضور مردم در حرم مطهر رضوی برگزار شده است و همه مسیرها مملو از جمعیت شده است که این نشان از ارادت شیعیان و غیر شیعیان به امام رئوف است.

رییس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی به برنامه های برگزار شده به مناسبت ولادت هشتمین اختر تابناک اشاره و عنوان کرد: مراسم گلباران حرم مطهر از میدان شهدا تا حرم مطهر رضوی با حضور زائران و مجاوران با اشک های شوق همراه شد که تصاویر زیبایی را خلق کرد و در این زمان نیز اولین جشنواره مردمی کرامت با کمک مردم شریف برگزار شد.

حجت الاسلام گنابادی نژاد افزود: 800 نقطه و محله در مشهد مقدس زینت آرایی شده است و ده هزار خادم نیز به صورت شبانه روزی در حال خدمت به زائران هستند که باعث شده خدمت رسانی با حداکثر توان و تلاش صورت گیرد.

رییس سازمان فرهنگی آستان قدس به آزادی 888 زندانی غیرعمد در روز ولادت امام رضا(ع) اشاره و اظهار کرد: به مناسبت روز ولادت قصد داریم تا با کمک زائران عزیز هزینه آزادسازی 888 زندانی جرائم غیرعمد را بپردازیم تا این تعداد خانواده را در روز ولادت امام هشتم خوشحال کنیم.

وی افزود: در تمامی استان های کشور طرح کرسی تلاوت خورشید برگزار شد و طرح زیر سایه خورشید نیز امسال افزون بر داخل کشور در خارج کشور با همت خادمان و مردم بزرگوار به بهترین شکل ممکن برگزار شد.

حجت الاسلام گنابادی نژاد در پایان سخنان خود گفت: مراسم تعویض پرچم و آیین نقاره زنی نیز در ساعت 6 صبح روز ولادت با حضور خادمان و زائران این بارگاه برگزار شد که پس از این برنامه نیز برنامه های دیگری به مناسبت روز ولادت امام هشتم در حرم مطهر رضوی برگزار می شود./861/پ202/ب1

ارسال نظرات