۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۵۷۲۵۶۴

برگزاری گردهمایی رابطان بیمه مکمل درمان مراکز خدمات

سومین گردهمایی رابطان بیمه مکمل درمان مراکز خدمات حوزه‌های علمیه سراسر کشور با هدف ارتقای کیفیت خدمات با روحیه جهادی صبح امروز در مجتمع اقامتی فرهنگی اداری آفتاب ولایت آغاز شد.
گردهمایی مرکز خدمات

به گزارش خبرگزاری رسا، سومین گردهمایی رابطان بیمه آسیای مستقر در مراکز خدمات حوزه‌های علمیه سراسر کشور با حضور مسئولان و مدیران کشوری مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، بیمه آسیا و رابطان بیمه آسیای مراکز خدمات سراسر کشور در مجتمع اقامتی فرهنگی اداری آفتاب ولایت مشهد در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام‌ عدالت مدیرکل امور بیمه‌های مرکز خدمات در مراسم افتتاحیه این گردهمایی با اشاره به اهداف برگزاری این همایش گفت: وحدت و انسجام سازمانی، ایجاد روحیه جهادی، ارتقای بهره‌وری، کاربردی شدن موضوعات، یکسان‌سازی عملکرد و انتقال تجربیات از اهداف برگزاری این همایش است.

وی با اشاره به وحدت و انسجام سازمانی مرکز خدمات و شرکت بیمه آسیا گفت: مسئله وحدت و انسجام سازمانی شعار همیشگی مرکز خدمات بوده و هدف ما این است که بیمه‌گذار و بیمه‌گر در مسیر خدمت‌گزاری به سربازان امام زمان (عج) چراکه هدف، رقابت و سود تجاری و بازرگانی نیست بلکه نگاه ما، رفع مشکلات بندگان خوب خداست.

مدیرکل امور بیمه‌های مرکز خدمات ارتقای بهره‌وری را از دیگر شاخصه‌های مهم دو سازمان در مسیر تکامل و پیشرفت دانست و افزود: بنا به فرموده معصومین (ع) مؤمن اگر دو روزش مثل هم باشد ضرر کرده است به همین خاطر مهم‌ترین مسئله در شرایط فعلی این است که آسیب‌ها را بشناسیم و برای رفع آن‌ها گام برداریم.

آقای پایدار مدیر پروژه بیمه مکمل طلاب کشور نیز در این مراسم گفت: بیمه آسیا در طول سه سال گذشت تمام تلاش خود را برای خدمت‌گزاری به طلاب انجام داده و سعی کرده است با تلاش مضاعف، جدیت و بهبودی در ارائه خدمات، رضایت جامعه هدف را به دست آورد.

وی افزود: نگاه ما به قرارداد مرکز خدمات نگاه سودآور نیست، چراکه بیمه‌گزار در این مسیر با ما همراه است و پرداخت صحیح و به‌موقع خسارت همراه با نظارت دو سازمان باعث بهبودی در روند همکاری‌های سازمانی شده است.

سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین ربانی رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، دکتر کاردگر مدیرعامل شرکت بیمه آسیا، برگزاری کمیسیون‌های تخصصی در زمینه‌های مختلف جبران خسارت، پشتیبانی و نظارت مدیریت بیمه‌های درمان، بررسی مشکلات و پرسش و پاسخ از محورهای این گردهمایی است. /۹۲۴/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات