۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
کد خبر: ۵۷۳۲۷۳
در گفت وگو با رسا؛

فعالیت های گروه تبلیغی جهادی منادیان وحدت تشریح شد

مدیر گروه تبلیغی جهادی منادیان وحدت گفت: فعالیت در مدارس و تبلیغ دانش آموزی، برپایی ایستگاه های صلواتی، برگزاری برنامه هایی در پارک ها در ماه مبارک رمضان از جمله فعالیت های این گروه به شمار می رود.
مبلغان جهادی

حجت الاسلام پیام عبدالملکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به معرفی گروه تبلیغی جهادی منادیان وحدت پرداخت و اظهار داشت: این گروه حدود هشت سال است که به همت طلاب قروه کردستان فعال شده و زیر نظر دفتر تبلیغات اسلامی فعالیت می کند و در مناسبت های مختلف برنامه های تبلیغی دارد.

وی با اشاره به ویژگی های مبلغان فعال در مناطق تلفیقی گفت: طلابی که در این گروه به تبلیغ می پردازند، معمولا طلبه های ویژه ای هستند که باید نوع فعالیت در مناطق تلفیقی را بدانند که هم اهل سنت و هم تشیع در آن مناطق حضور دارند؛ همچنین با توجه به این که فعالیت عمده گروه تبلیغی جهادی منادیان وحدت در مدارس صورت می گیرد، مبلغان گروه باید در این عرصه تخصص داشته باشند.

مدیر گروه تبلیغی جهادی منادیان وحدت تصریح کرد: فعالیت های این گروه در شهرستان قروه و شهرهای اطراف آن صورت می گیرد. برخی از فعالیت های این گروه به صورت مستمر در ایام تبلیغی انجام می شود که مبلغان را به شهرها و روستاهای اطراف قروه اعزام می کنیم.

وی درباره برخی از فعالیت های این گروه تبلیغی جهادی افزود: از جمله فعالیت های این گروه، برپایی ایستگاه های صلواتی، پشت نویسی خودروها و ایجاد شور حسینی و حال و هوای محرم در شهرها، برگزاری برنامه هایی در پارک ها در ماه مبارک رمضان(که برنامه شاخص شهرستان شد) و برپایی غرفه های کودک و نوجوان، مشاوره، پاسخ به سؤالات اعتقادی و شرعی و بیان معارف در قالب مسابقه است.

حجت الاسلام عبدالملکی اظهار داشت: فعالیت در مدارس و تبلیغ دانش آموزی از دیگر فعالیت های گروه تبلیغی جهادی منادیان وحدت است که با هماهنگی آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می شود. تبلیغ در مدارس از تبلیغ  در مساجد و حسینیه ها و غیره مقدس تر و اثرگذارتر است، چرا که در مدارس بچه هایی هستند که در مسجد و مدرسه کمتر حضور پیدا می کنند.

وی خاطرنشان کرد: با حضور در مدارس علاوه بر اجرای برنامه هایی برای تمامی دانش آموزان، بچه های نخبه را شناسایی کردیم و کانون نخبگان را تشکیل دادیم که متشکل از 40 دانش آموز نخبه است و برنامه های ویژه ای را برای شان برگزار می کنیم و هر ماه حداقل یک جلسه با آنها داریم و علاوه بر آن، کانالی در فضای مجازی داریم که مطالبی را برای دانش آموزان منتشر می کنیم./822/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات