۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹
کد خبر: ۵۷۳۵۸۸
رییس تبلیغات اسلامی زیرکوه خبر داد؛

رتبه نخست ستاد امربه‌معروف زیرکوه در خراسان جنوبی

رییس تبلیغات اسلامی زیرکوه با اشاره به پشتیبانی از مصوبات ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر این شهرستان، گفت: ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر زیرکوه رتبه نخست را در خراسان جنوبی کسب کرده است.
حجت الاسلام اسماعیلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام احمد اسماعیلی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه، یکشنبه‌شب در دیدار اعضای شورای امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان زیرکوه با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی موجود در جامعه، اظهار کرد: یکی از آسیب‌هایی که امروز جامعه گرفتار آن شده، احتکار و گرانی است.

وی در ادامه با بیان اینکه باید پشتیبانی مصوبات ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر پیگیری شود، اظهار کرد: ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر زیرکوه رتبه نخست را در استان داشته است.

حجت‌الاسلام مصطفی جلالی، دادستان زیرکوه هم در این نشست گفت: متأسفانه اشتغال در شهرستان زیرکوه صفر است و تاکنون هیچ اقدامی در خصوص اشتغال جوانان صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه معضلات بزه‌کاری و آسیب‌های اجتماعی در شهرستان زیرکوه ناشی از بیکاری است، افزود: کارها در شهرستان جزئی بوده و تاکنون کاری بنیادی انجام نشده است و اگر اشتغال جوانان مرتفع شود بسیاری از مشکلات اجتماعی حل خواهد شد.

دادستان زیرکوه اضافه کرد: متأسفانه اشتغال در شهرستان زیرکوه صفر است و تاکنون هیچ اقدامی در خصوص اشتغال جوانان صورت نگرفته است.

حجت‌الاسلام جلالی تصریح کرد: شکار در منطقه زیاد بوده اما در تمام روستاهای شهرستان حضور پیدا کردیم و در مورد شکار تذکراتی داده شده است و جزای نقدی برای هوبره مبلغ 20 میلیون تومان و قوچ و میش مبلغ 10 میلیون تومان تعیین شد که در سال گذشته هیچ گونه شکار هوبره وجود نداشته است.

وی ادامه داد: در راستای میز خدمت تمام قضات در هفته قوه قضائیه در مساجد حضور پیدا کردند و تلاش شده تا مشکلات مردمی و آسیب‌های اجتماعی را برطرف کنیم./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات