۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۵۷۳۸۹۳
همزمان با روز خبرنگار؛

جشنواره مطبوعات استان قم برگزار شد

به مناسبت ۱۷مردادماه روز خبرنگار اولین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان قم با حضور مقامات استانی و اصحاب رسانه در تالار شهر قم برگزار شد.
جشنواره مطبوعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نخستین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان قم به مناسبت 17مردادماه روز خبرنگار صبح امروز در تالار شهر قم برگزار شد.

این جشنواره با حضور محمد سلطانی‌فر معاون مطبوعاتی وزرات ارشاد اسلامی، سید موسی حسینی کاشانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، ابراهیم معتمدی قائم مقام شهرداری قم، سید محمد رضا هاشمی به عنوان معاون جدید سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم و اصحاب رسانه و خبرنگاران استان قم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حسینی کاشانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با بیان اینکه نقش اصحاب رسانه در رشد و پیشرفت یک جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: جامعه ای پویا است که رسانه ای پویا داشته باشد.

نخستین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان قم در بخش اصلی و حرفه‌ای شاهد ارسال 478 اثر از 136 شرکت کننده در قالب 116 گزارش، 104 یاداشت و مقاله، 76 تیتر، 27 خبر، 69 مصاحبه، 10 طنز مکتوب، 42 صفحه آرایی، 7 کاریکاتور و 27 عکس خبری بودیم.

گفتنی است در بخش حمایت از کالای ایرانی 90 اثر در بخش های مختلف از جمله 33 گزارش، 20 مقاله و یادداشت و 37 مصاحبه و گفت وگو ارسال شده بود.

همچنین در بخش موضوعی نیز در بخش‌ نما و منظر شهری 31 اثر، ظرفیت گردشگری 24 اثر، نماز در آیینه مطبوعات 12 اثر، ایثار و شهادت 38 اثر، بحران آب و محیط زیست 42 اثر، چالش ها و آسیب های اجتماعی 64 اثر و وقف و امامزادگان 15 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود.

لازم به ذکر است در پایان مراسم از نفرات برتر هر بخش تقدیر و تجلیل به عمل آمد./1325/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات