۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۵۷۴۲۲۳
به همت دبیرخانه مفتاح؛

دروس خارج نظام های اسلامی برگزار می شود

دروس خارج نظام های اسلامی به همت دبیرخانه دوره های آموزشی پژوهشی علوم انسانی مفتاح برگزار می شود.
دروس خارج نظام های اسلامی درس خارج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دروس خارج نظام های اسلامی از سوی دبیرخانه دوره های آموزشی پژوهشی علوم انسانی مفتاح برگزار می شود.

حجج اسلام والمسلمین سیدمنذر حکیم با موضوع نظام جامعه خانواده در اسلام، سید حسین میرمعزی با موضوع مبانی فلسفه اقتصاد اسلامی، محمدرضا زیبایی نژاد با موضوع رویکرد حاکمیتی به فقه با تأکید بر مباحث زن و خانواده، ولی الله نقی پوربا موضوع مبانی مدیریت اسلامی، محمد حسین ملک زاده با موضوع نظام سیاست خارجه اسلامی و حسین بستان با موضوع چارچوب کلی مباحث نظام خانواده در اسلام از اساتید دروس خارج نظام های اسلامی دبیرخانه مفتاح به شمار می روند.

مسؤول آموزش دبیرخانه دوره های آموزشی پژوهشی علوم انسانی مفتاح در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زمینه رسمیت یافتن دروس نظام های اسلامی از سوی مرکز مدیریت حوزه علمیه قم اظهار کرد: برای رسمیت یافتن این دروس جلساتی با آیت الله اعرافی برگزار شده و کارهای مقدماتی انجام شده است که امیدواریم در چارت رسمی دروس خارج حوزه علمیه قرار گیرند.

لازم به ذکر است، دروس خارج نظام های اسلامی دبیرخانه مفتاح هر هفته در یک جلسه برگزار می شوند و برخی از آنها نیز در حال برگزاری هستند.

طلاب علاقه مند به شرکت در دروس خارج نظام های اسلامی دبیرخانه مفتاح می توانند به پایگاه خبری تحلیلی مفتاح به نشانی http://meftaah.com مراجعه کنند که پس از نام نویسی، از طلاب دارای شرایط جهت شرکت در دروس دعوت صورت می گیرد./1324/ت۳۰۳/ج

ارسال نظرات