۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۵۷۵۹۶۸
از سوی مؤسسه آفاق حکمت صورت می گیرد؛

برگزاری دوره مجازی رویکردشناسی فقه حکومتی

دوره تابستانه مجازی رویکردشناسی فقه حکومتی با حضور اساتید برجسته حوزه علیمه قم برگزار می شود.
رویکرد شناسی فقه حکومتی

حجت الاسلام عبد الرحیم جعفریان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری دوره مجازی مدرسه‌ درس گفتار آفاق حکمت با رویکردشناسی‌ فقه‌حکومتی خبر داد و گفت: دوره آموزشی رویکرد شناسی فقه حکومتی در دوره بهار برگزار شده است اما به دلیل استفاده بیشتر از این دروس، بسته مجازی این دوره در تابستان ارائه می شود.

مسؤول امور دانشجویی مؤسسه آفاق حکمت ادامه داد: شرکت در دوره مجازی تابستانه مدرسه درس گفتار آفاق حکمت برای همه افراد آزاد است اما به دلیل تخصصی بودن مباحث افرادی که دارای مطالعه در زمینه فقه حکومتی و رشته های مرتبط هستند در این دوره شرکت کنند و هزینه نام نویسی نیز 30 هزار تومان است.

وی با اشاره به اساتید دوره تابستانه مدرسه درس گفتار آفاق حکمت اظهار کرد: آیات مؤمن، اراکی، کعبی، علیدوست، میرباقری و حجج اسلام والمسلمین مبلغی، لک زایی، قوامی، ایزدهی و ملک‌ زاده از اساتید دوره مجازی تابستانه رویکرد شناسی فقه حکومتی هستند.

حجت الاسلام جعفریان خاطرنشان کرد: بسته ‌مجازی دوره تابستانه مدرسه درس گفتار آفاق حکمت شامل ۲۵ ساعت برنامه آموزشی است که در این دوره اساتید افزون بر ارائه دیدگاه خود، تقریری از نگرش امام خمینی(ره) و شهید صدر(ره) را نیز ارائه می دهند.

وی در پایان به شیوه و زمان نام نویسی در دوره مجازی تابستانه مدرسه درس گفتار آفاق حکمت اشاره کرد و افزود: علاقه مندان به شرکت در این دوره می توانند تا 15 شهریورماه به سامانه اینترنتی مؤسسه آفاق حکمت به نشانی afaghehekmat.ir مراجعه کنند./۱۳۲۴/ت302/ب1

ارسال نظرات