۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۱
کد خبر: ۵۷۶۰۲۲
حجت الاسلام بنی طریف خبر داد؛

حضور ۱۰ متقاضی در دوره اختبار مدرسه امام خامنه ای اهواز

معاون آموزش مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز از برگزاری دوره اختبار ویژه طلبه های جدیدالورود همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید مدرسه خبر داد.
حوزه علمیه

حجت الاسلام حکیم بنی طریف، معاون آموزش مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به آغاز دوره اختبار از 4 شهریورماه عنوان داشت: این دوره 2 هفته طول خواهد کشید و پس از گذراندن مباحث مرتبط با تجوید، احکام، صرف و نحو در پایان آزمون مربوطه شرکت می کنند كه پس از آن تعداد افراد پذیرش شده برای سال جدید اعلام می شود.

معاون آموزش مدرسه علمیه امام خامنه ای با بیان اینکه 10 نفر در دوره اختبار حضور پیدا کردند، افزود: سال تحصیلی جدید در مدرسه از 4 شهریورماه با حضور طلاب سطح 1 و 2 آغاز شد و کلاس ها به صورت منظم در صبح و بعد از ظهر برگزار می شود.

این مقام مسؤول برگزاری امتحانات هفتگی بصورت اختبار با همکاری اساتید بزرگوار پس از دهه اول محرم به همراه برگزاری مسابقه علمی برای هر پایه و گروه را اهم فعالیت های معاونت آموزش برای سال تحصیلی جدید عنوان کرد.

حجت الاسلام بنی طریف با اشاره به هماهنگی مثال زدنی معاونت های آموزش و پژوهش مدرسه امام خامنه ای تصریح کرد: تصمیم بر آن شد تا موضوعات علمی از طریق کنفرانس و کرسی های آزاداندیشی ارائه شود ضمن اینکه موضوعات براساس تحقیقات و با دوره هایی که معاونت پژوهش برگزار می شود، پیش روند.

وی خاطرنشان کرد: در مراسم افتتاحیه حجت الاسلام مالکی که سرپرستی و مسؤولیت مدرسه امام خامنه ای اهواز را بر عهده دارد، به سخنرانی در رابطه با طلبگی، وظایف طلبه و تحصیل در حوزه پرداخت.

معاون آموزش مدرسه علمیه امام خامنه ای یادآور شد: مدرسه برخوردار از پایه های اول، ششم، هفتم، هشتم، نهم و دهم است که از 4 شهریورماه در کلاس ها حضور پیدا کردند./9456/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات