۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۵۷۶۲۹۰

شهادت ۱۹ فلسطینی در آگوست/ یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری

یک مرکز آمار فلسطینی تعدادی شهدای حملات نظامیان صهیونیست به کرانه باختری و نوار غزه در خلال ماه آگوست را اعلام کرد.
غزه

به گزارش خبرگزاری رسا، مرکز مطالعات و ثبت الحورانی وابسته به سازمان آزادیبخش فلسطین(ساف) از شهادت 19 فلسطینی در جریان تجاوزات نظامیان صهیونیست به کرانه باختری و نوار غزه در خلال ماه آگوست خبر  داد که چهار نفر از شهدا را کودکان تشکیل می‌دهند.

بر  اساس این گزارش، 17 نفر از این افراد در جریان حمله  ارتش رژیم صهیونیستی به راهپیمایی‌های مسالمت آمیز بازگشت و نیز حملات هوایی و  توپخانه‌ای به مناطق مختلف غزه به شهادت رسیده‌اند، یکی از شهدا مربوط به کرانه باختری و شهید دیگر مربوط به شهر ام الفحم  است.

این گزارش آورده است اشغالگران همچنان از تحویل پیکرهای 28 شهید کرانه باختری و نوار  غزه خودداری می‌‌کنند.

بازداشت 4 فلسطینی در کرانه باختری

پایگاه خبری شهاب گزارش داد نظامیان رژیم صهیونیستی امروز جمعه با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی به بازرسی منازل مردم و بازداشت شماری از آنها پرداختند.

به گفته منابع محلی، نظامیان صهیونیست امروز چهار غیرنظامی را بازداشت کردند.

از سوی دیگر نیروی دریایی ارتش رژیم صهیونیستی،‌یک قایق ماهیگیری فلسطینی را در دریای مدیترانه غرق کرد. دو ماهیگیر فلسطینی در این باره گفته‌اند که نظامیان صهیونیست آنها را مورد حمله قرار داده و به سوی آنها آتش گشودند که مجبور شدند به سمت جنوب آب‌های غزه حرکت کنند، اما قایق‌های جنگی رژیم صهیونیستی همچنان به  تعقیب آنها ادامه داده و قایق فلسطینی‌ها را غرق کردند./۸۴۷/ب۱۰۳/ع

منبع: تسنیم

ارسال نظرات