۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۵۷۶۴۶۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

سادات از سرمایه عظیم سیادت مراقبت کنند

​ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: سادات دارای مقامی منحصر به فرد هستند و این مقام روزی آن‌ها شده است از این رو سادات باید از سرمایه عظیم سیادت مراقبت کنند.
حجت الاسلام رضایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی صبح امروز در گردهمایی سبزپوشان علوی خراسان جنوبی اظهار داشت: سادات از مقام بسیار بالا و والایی برخوردار هستند و در قرآن مقام سادات مشخص شده است.

وی گفت: خلقت عالم هستی به دلیل حضرت فاطمه زهرا(س) است و سادات به این افتخار کنند که فرزندان کسی هستند که وجود هستی به ایشان بسته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: سادات دارای مقامی منحصر به فرد هستند و این مقام روزی آن‌ها شده است از این رو سادات باید از سرمایه عظیم سیادت مراقبت کنند.

حجت الاسلام رضایی احترام به سادات را احترام به بالاترین شخصیت هستی یعنی پیامبراکرم(ص) دانست و تصریح کرد: امام علی(ع) برای احیای دین اسلام و شکل‌گیری آن نقش مهم و تاثیرگذاری داشتند.

وی با اشاره به اینکه حضرت خدیجه(س) پشتوانه اقتصادی دین اسلام بودند، ادامه داد: باید به آنچه که می‌دانیم عمل کنیم و شرط عاقبت بخیری نیز نوکری برای اهل بیت(ع) و سادات است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خطاب به سادات، خاطرنشان کرد: باید سیادت و بزرگی خود را حفظ کنید و آنگونه عمل کنید که زینتی برای اهل بیت(ع) باشید.

حجت الاسلام رضایی اظهار کرد: همانطور که سادات مقام بالایی دارند وظایف آن‌ها نیز سنگین است از این رو باید به این رسالت‌ها و وظایف خود عمل کنند./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات