۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۹
کد خبر: ۵۷۶۸۵۸

تعامل طلاب و روحانیان با مددکاران بهزیستی استان اردبیل

طلاب و روحانیان مدارس علمیه اردبیل در راستای ارتقای سطح دانش دینی و معنوی مددجویان بهزیستی تلاش خواهند کرد.

روحانیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام علی صفری، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان اردبیل امروز در نشست مشترک با مدیرکل بهزیستی استان اردبیل، به بررسی فعالیت‌های مشترک و افزایش همکاری‌های دو مجموعه پرداخت و اظهار داشت: تعامل‌های دو سویه منجر به ارتقای خدمات متقابل خواهد بود.

وی با ارایه گزارشی از فعالیت‌های مرکز خدمات استان اردبیل خاطرنشان کرد: مرکز خدمات با ارائه خدماتی در عرصه‌های فرهنگی، سلامت، مسکن و وام قرض‌الحسنه تلاش می‌کند تا طلاب با کمترین دغدغه نسبت به تحصیل علوم و معارف اسلامی همت گمارند، در این راستا تعاملات گسترده‌های با نهادهای دولتی و خصوصی داریم.

حجت الاسلام صفری با بیان این‌که مرکز خدمات برای رفع مشکلات طلاب تمامی تلاش خود را به کار گرفته است، افزود: برای موفقیت در انجام رسالت خود نیازمند همکاری و تعامل هرچه بیشتر با سایر سازمان‌ها و نهادهای استان هستیم، البته در راستای این همکاری آماده ارایه ظرفیت‌های موجود در دیگر مراکز هستیم.

وی با بیان این‌که حضور تبلیغی و معنوی روحانیت در کنار مددجویان و مددکاران بهزیستی استان آثار و برکات بسیاری به دنبال خواهد داشت، افزود: در راستای تعاملات گسترده، طلاب و روحانیان مدارس علمیه اردبیل آماده ارتقای سطح دانش دینی و معنوی مددجویان بهزیستی هستند.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع آموزش مهارت‌های فرزند پروری ویژه خانواده طلاب و روحانیان در مجتمع مدینه العلم اردبیل خبر داد و گفت: در این کارگاه کارشناسان مرکز بهداشت و اداره کل بهزیستی استان به ارایه نکته نظرات خود پرداختند.

همچنین ستاری مدیرکل بهزیستی استان، در سخنانی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست صمیمای، از آمادگی کامل برای همکاری و تعامل هرچه بیشتر با مرکز خدمات حوزه علمیه اردبیل خبر داد و گفت: رسیدگی به وضعیت سالمندان، خانواده‌های بی‌سرپرست و معلولین و برگزاری دوره‌های آموزش و پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی از جمله رسالت های بهزیستی است./935/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات