۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۵۷۶۸۸۵
معاون امور شعب مؤسسه تبلیغی امیربیان:

طلاب و مبلغان باید رسانه گویای مردم باشند

حجت الاسلام قدیری گفت: هرگاه دشمن علیه شما اقدام کرده و حرفی بزند، یعنی از شما زخم و شکست خورده و دلیل این‌که ۴۰ سال است که ایران اولویت اول آمریکا بوده، به خاطر زخم‌ها و شکست‌هایی می‌باشد که از ایران متحمل شده است.
امیربیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حمید قدیری معاون امور شعب مؤسسه تبلیغی امیربیان در همایش مبلغان میثم تمار که عصر امروز در سالن همایش‌ مؤسسه امام خمینی(ره) قم برگزار شد، با اشاره به نقش روحانیت و مبلغان در عرصه‌های اجتماعی اظهار داشت: مردم و جامعه، رسانه‌ای که از طریق آن صدای خود را به گوش مسئولان و حاکمیت برسانند، ندارند و این یک ضعف بزرگ در جامعه ما محسوب می‌شود.

معاونت امور شعب مؤسسه تبلیغی امیربیان ادامه داد: با توجه به این‌که دشمنان ارتباط رو در رو با مردم ایران ندارند، یک فضای مجازی ایران ایجاد کرده است تا مردم صدای خود را بلند کرده به حرف خود را به گوش بخش‌های مختلفی از حاکمیت، مسئولان و دنیا برسانند.

وی با بیان این‌که انحراف، تحریف و تهدید در فضای مجازی از دیگر ابعادی بوده که دشمنان نظام اسلامی به این رسانه عمومی اضافه کرده است، گفت: این دو جنبه برای دسترسی بهتر آنها به اهدافی است که در ایران دنبال می‌کنند.

حجت الاسلام قدیری با اشاره به اتفاقات دی و بهمن ماه سال گذشته خاطرنشان کرد: دشمنان و منافقین در 22 بهمن سال گذشته در توئیتر هشتک «براندازم» را طراحی کردند تا در مقابل راهپیمایی مردم، دسته‌های مخالف مردم را جهت‌دهی کنند.

وی ادامه داد: یک هشتک «براندازم» را در دو هفته 92 هزار مرتبه توئیت کردند که 71 هزار مرتبه ریتوئیت شد، اما نکته‌ قابل توجه این است که بعد از ایران، کشورهای اتریش، سوییس، کره، هلند و کانادا کشورهایی بودند که بیشترین توئیت را در هشتک «براندازم» بالا آوردند، به این معنی که بسیاری از افراد مدعی براندازی ایرانی نبوده و اهل دیگر کشورهای جهان بودند.

معاونت امور شعب مؤسسه تبلیغی امیربیان با بیان این‌که ضرورت یک عملیات ایذایی در مقابل توئیت‌های دشمنان و منافقین احساس می‌شد، گفت: با آموزش یک گروه 30 نفره از طلاب ظرف یک روز، در دو روز عملیات توئیتر در فضای مجازی انجام دادند و هشتک ارائه شده «22 بهمن تماشایی» توسط این گروه، بعد از دو روز با 13 هزار توئیت تِرَند شده و در رتبه نخست قرار گرفت.

وی با اشاره به اثر این حرکت تبلیغی در فضای مجازی مطرح کرد: به قدری کانال آمدنیوز از این حرکت عصبانی شد که سه پست اختصاصی علیه کار این گروه تبلیغی گذاشت که به صورت ضمنی معترف به شکست از هشتک «22 بهمن تماشایی » بودند.

حجت الاسلام قدیری در پایان بیان کرد: جدای از فضای مجازی، در فضای سیاسی نیز هرگاه دشمن علیه شما اقدام کرده و حرفی بزند، یعنی از شما زخم و شکست خورده و دلیل این‌که 40 سال است که ایران اولویت اول آمریکا بوده، به خاطر زخم‌ها و شکست‌هایی می‌باشد که از ایران متحمل شده است./876/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات