۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۵
کد خبر: ۵۷۹۶۵۲
مجروحان حادثه تروریستی اهواز در گفت و گو با رسا:

قدر مدافعان حرم را بدانیم/ امنیت بزرگترین نعمت است

مجروحان حادثه تروریستی اهواز امنیت را بزرگترین نعمتی دانستند که خداوند متعال در اختیار انسان ها قرار داده و در جمهوری اسلامی، مدفعان حرم آن را ضامن هستند.
حمله تروریستی به رژه اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، در پی حادثه تروریستی در اهواز و به شهادت رسیدن 25 نفر از شهروندان خوزستانی، نماینده ولی فقیه در خوزستان و استاندار استان طی بیانیه ای مشترک روز دوشنبه را عزای عمومی اعلام کردند.

از سوی دیگر مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، بیان داشت که روز دوشنبه(2مهرماه) شاهد تشییع شهدای حادثه  تروریستی اهواز از حسینیه ثارالله تا چهارراه سلمان فارسی خواهیم بود.

بر این اساس برای آگهی از جزئیات حادثه تروریستی از زبان حاضران در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز و همچنین عیادت از مصدومان حادثه به بیمارستان آپادانا عزیمت کرده و در آنجا با تنی چند از مصدومان بستری شده به گفت و گو نشستیم.

باب گفت و گو را با موسوی، از سربازان سپاه پاسداران حاضر در مراسم رژه آغاز کردیم، وی درباره جزئیات حادثه می گوید که پس از اتمام رژه یگانمان و گذر از جایگاه ویژه مسؤولان تصمیم بر آن شد که از پشت جایگاه مسؤولان بازگردیم اما ناگهان تروریست ها از پارک سبحانی که در پشت جایگاه بود به ما حمله ور و تیراندازی کردند، یکی از تیرها به پای من خورد، کشان کشان خودم را به سوی جاده رساندم و در این هنگام راننده ای با ماشین پژو مرا به بیمارستان رساند.

موسوی با بیان اینکه چنین اقداماتی گذرا و بی پاسخ نخواهد ماند و تنها آروزی ما سلامتی است، خاطرنشان کرد که اقدامات تروریستی، وحدت و یکدلی مردم نسبت به انقلاب اسلامی را بیشتر خواهد کرد و باز خداوند را شاکریم که تروریست ها به قتل رسیدند تا درس عبرتی برای متجاوزان به جمهوری اسلامی شوند.

از سوی دیگر خانم بنی طریف در تشریح حمله تروریست ها می گوید که به همراه دختر خردسالش در مراسم حضور داشت، و با مشاهده به زمین افتادن بسیاری از حاضران یاد مدافعان حرم و رشادت هایی که برای دفاع از وطن و مردم انجام دادند، افتادم، واقعا در آن لحظه متوجه شدم که نبود امنیت، تبعات ناخوشایند بسیاری دارد و تنها به فکر سلامتی دخترم بودم

خانم بنی طریف ادامه می دهد که به هنگام شنیدن صدای تیراندازی دخترم را برداشته و در فضای سبز پیرامونی پناه گرفته و خودم را بر روی دخترم پرت کردم که در این حین احساس کردم تیری به پای من خورد تا چشم باز کردم خودم را در بیمارستان دیدم.

وی با بیان اینکه آروزی ما سربلندی نظام اسلامی است، اظهار داشت که تنها امنیت را خواهانم و امیدوارم همه مجروحان حادثه شفا یابند و خداوند به خانواده های شهدا صبر عنایت کند.

آرش ممبینی فر دانش آموز مجروح حادثه تروریستی اهواز نیز می گوید تصور می کردم که تیراندازی هوایی است اما تا به خود آمدم تیری به پهلوی من خورد.

این مصدوم حادثه با بیان اینکه می خواهد زودتر از بیمارستان مرخص شود، عنوان داشت آرزو دارم تا در آینده مهندس عمران بشوم چرا که در درس ریاضی از استعداد فوق العاده ای برخوردار هستم.

سرگرد اردکانی از نیروهای ارتشی حاضر در مراسم با بیان اینکه لایق شهادت نبود، تصریح کرد که به جای شهادت، مصدوم و سربار جامعه شدم اما امیدوارم زودتر سلامتی خود را بازیافته تا در رکاب حضرت آقا گام برداریم.

وی بیان داشت، افتخار می کنم که سرباز امام زمان(عج) و رهبرانقلاب هستم اما شهادت نصیبم نشد.

همچنین یعقوب خدری ستوان یکم سپاه استان و از مصدومان حادثه تروریستی با بیان اینکه چنین عملیات های تروریستی اختلافی در میان قومیت های استان نخواهد کرد، خاطرنشان کرد که استان نیازمند توجه ویژه مسؤولان است و عاملان حمله تروریستی قطعا گول خورده های وهابیت، آمریکا و صهیونیسم هستند؛ از این رو باید به دنبال تربیت کنندگان تروریست ها رفت./9456/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات