۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۵۷۹۷۴۵
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

تصور شکستن اقتدار و امنیت کشور خوابی بیش نیست

سرلشکر رضایی با اشاره به اینکه خوزستانی ها در همه صحنه ها حضور دارند، گفت: تصور جدایی خوزستان از ایران خواب و رؤیای تحقق نیافتنی است.
محسن رضایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سرلشکر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح امروز، در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز با بیان اینکه حادثه طراحی شده از بیرون مرزها و عاملان آن مشخص شده از کجا آمده و در کدام کشورها آموزش دیدند، خاطرنشان کرد: خوزستان فرزند ایران اسلامی و از وفادارترین فرزندان است که در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و همه صحنه ها دین خود را به اسلام ادا کرده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه خوزستان بدون ایران و ایران بدون خوزستان معنا نداشته و هویت شان را از دست می دهند، تصریح کرد: قومیت ها در خوزستان قرن ها با هم زندگی کردند و با آنکه بختیاری هستم اما سال ها در کنار قوم عرب زندگی و مشاهده کردم برادران عرب بسیاری در راه انقلاب و دفاع از ایران اسلامی شهید شدند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه خوزستانی در همه صحنه ها حضور دارند، افزود: اینکه عده ای تصور جدایی خوزستان از ایران را دارند و یا در تهران نظرات دیگری نسبت به خوزستان ایجاد شود، خواب و رؤیای تحقق نیافتنی است.

سرلشکر رضایی با بیان اینکه حادثه درست در زمانی رخ داد که ترامپ، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای منطقه از تابستان گرم برای جمهوری اسلامی ایران خبر داده بودند، افزود: دشمنان تبلیغات بسیاری برای سوء استفاده از نارضایتی های مردم انجام دادند تا مردم را علیه نظام اسلامی تحریک کنند اما با این حال شکست خوردند؛ از این رو با یک عملیات پر سرو صدا قصد سرپوش گذاشتن بر شکست هایشان را داشتند.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در مراسم تشییع نشان دهنده طلایه دار بودن خوزستانی ها در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی است، ادامه داد: این عملیات در ظاهر سرپوش گذاشتن بر شکست تروریست ها و حامیانشان از ایران اسلامی اما در باطن ترس و ناامیدی دشمنان است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه رژه نیروهای مسلح در میان مردم برگزار می شود، گفت: میان نیروهای مسلح ما و مردم فاصله ای وجود ندارد، اقتدار و امنیت در ایران اسلامی شکستنی نبوده و از بین نمی رود و تصور شکستن اقتدار و امنیت کشور خوابی بیش نیست.

رضایی در پایان گفت: وزارت خارجه به تذکر اکتفا نکند؛ چرا که تروریست ها در انگلستان، دانمارک و یا هلند هستند و باید از طریق مراجع دیپلماتیک آنها را دستگیر و به جمهوری اسلامی تحویل دهند./9456/پ203/ب1

ارسال نظرات