۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۵۷۹۷۶۳
اداره هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار می کند؛

دوره آموزشی تربیت مربی بازی درمانی ویژه طلاب خواهر و برادر

رییس اداره هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به برگزاری دوره آموزشی تربیت مربی بازی درمانی در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، گفت: بازی درمانی یک تکنیک است و بازی که از ضروریات زندگی کودک محسوب می شود برای ایجاد ارتباط و بهبود رفتار کودک می توان از آن استفاده کرد.
رییس اداره هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، مجید شجاعی، رییس اداره هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با بیان این که بازی درمانی یکی از روش های مؤثر در درمان مشکلات رفتاری و روانی کودکان است، گفت: بازی نقش مستقیمی در رشد و شکوفایی کودک بازی می کند و با مشاهده و بررسی آن می توان به ویژگی های کودک پی برد.

وی در ادامه افزود: کودک در طول بازی توانایی حل مشکلات خود را پیدا می کند و می توان از بازی برای ایجاد ارتباط و کمک به کودک برای بهبود احساسات منفی و رویدادهای ناراحت کننده‌ای که نتوانسته با آن ها کنار بیاید کمک گرفت.

رییس اداره هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان خاطرنشان کرد: در این نوع درمان، به کودک فرصت داده می شود تا احساسات آزاردهنده و مشکلات درون خود را از طریق بازی بروز داده و آنها را به نمایش بگذارد و در بازی است که می توان به احساسات ترس، اندوه، شادی و عصبانیت کودک پی برد و از طریق همان بازی اعتماد به نفس از دست رفته آن را احیاء کرد.

شجاعی با اشاره به ضرورت توجه به مسأله بازی درمانی برای رشد و تعالی مباحث تربیتی کودکان و نوجوانان، تصریح کرد: به دلیل اهمیت موضوع بازی درمانی در روند تربیت کودک، اداره هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تصمیم گرفته است دوره آموزشی تربیت مربی بازی درمانی را با رویکرد مدرن و فرامدرن ویژه مبلغان و طلاب خواهر و برادر و با حضور دکتر علی مهرابی برگزار کند.

وی در پایان گفت: طلاب خواهر و برادر علاقه مند برای ثبت نام و شرکت در این دوره می توانند نام و نام خانوادگی خود را تا پایان وقت اداری 10 مهر ماه 97 به سامانه 3000722781 ارسال کنند./1304/پ203/ب1

ارسال نظرات