۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۸
کد خبر: ۵۸۰۲۹۲
یکی از روحانیان لبنان:

هدف از اقدام تروریستی اهواز مقابله با جبهه مقاومت است

امام جمعه منطقه «عیناثا» لبنان گفت: هدف دشمنان از اقدام تروریستی اهواز مقابله با جبهه مقاومت و منادیان آزادی است.
سید علی عبداللطیف فضل الله رییس الفکر العاملی لبنان

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی عبداللطیف فضل الله رییس جمعیت «الکفر العاملی» لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته که درمسجد الکبیر منطقه «عیناثا» لبنان برگزار شد، گفت: در حالی سیاستمداران و مسؤولان حکومت به اختلافات و دعواهای سیاسی خود مشغول هستند که مردم با مشکلات اجتماعی، اقتصادی و معیشتی مختلفی دست و پنجه نرم می کنند و صدای ناله فقرا، گرسنگان و بیماران بلند شده است.

وی با اشاره به برخی از مشکلات لبنان افزود: متاسفانه مسؤولان عزم جدی در مبارزه با فساد، دزدی و حل مشکلات ندارند.

حجت الاسلام سید عبداللطیف فضل الله گفت: آیا کشاندن دایره اختلافات سیاسی به مسائل معیشتی و درمانی جایز است؟ آیا بی توجهی به بیماران به ویژه کسانی که سرطان دارند، اقدامی پسندیده و صحیحی است؟

وی افزود: فساد اخلاقی به علت نادیده گرفتن اصول دینی و اخلاقی به شدت در لبنان افزایش یافته است.

امام جمعه منطقه عیناثا لبنان با اشاره به آخرین تحولات فلسطین گفت: جریان و احزاب مختلف فلسطینی برای مقابله با توطئه و نقشه های شوم رژیم صهیونیستی باید وحدت خود را حفظ کنند و اجازه ندهند که دشمنان حق بازگشت به کشورشان را از آنان سلب کند.

وی تاکید کرد: مقاومت و حفظ وحدت تنها راه برای آزادی اراضی فلسطین از شر رژیم اشغالگر صهیونیستی است.

حجت الاسلام سید عبداللطیف فضل الله در بخش پایانی خطبه های نماز جمعه با اشاره به حمله تروریستی چند روز گذشته به رژه نیروهای مسلح اهواز که منجر به کشته و زخمی شدن چند تن از مردم عزیز ایران شده است، تصریح کرد: دشمنان با این گونه اقدامات درپی مقابله با جبهه مقاومت و منادیان آزادی هستند./۹۹۴/ب۹۰۱/ف

ارسال نظرات