۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۵۸۰۸۶۴
استاد حوزه علمیه:

دولت از جوانان و سرمایه گذاران داخلی حمایت کند

حجت الاسلام والمسلمین تقوایی گفت: دوستی با یک مشت جنایتکار و نسل‌کُش افتخار ندارد؛ مسؤولان ما باید از جوانان و سرمایه گذاران داخلی حمایت کنند تا دلار هر روز بی ارزش‌تر شود.
آیت الله تقوایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا تقوایی استاد حوزه علمیه در مراسمی که شامگاه گذشته در مسجد باب الحوائج لویزان برگزار شد، گفت: یکی از ملزومات و واجبات دین تولی و تبری از دشمنان اسلام است.

وی افزود: امروز آمریکایی‌ها و اروپاییان در یمن نسل کشی می‌کنند، جنین در شکم مادر، کودکان، جوانان و کهنسالان را از بین می‌برند و بمب خوشه‌ای بر سر مردم پابرهنه و فقیر می‌ریزند.

استاد حوزه علمیه در ادامه ابراز داشت: در سوریه و عراق دسته دسته مسلمانان را تلف کردند، در اهواز در رژه نظامیان این شهر جنایت کردند و خون ملت بی گناه را ریختند؛ ما باید همواره از این جنایتکاران بیزار باشیم و به تمام جهان این بیزاری و انزجار را اعلام کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین تقوایی اظهار داشت: دوستی با یک مشت جنایتکار و نسل‌کُش افتخار ندارد؛ مسؤولان ما باید از جوانان و سرمایه گذاران داخلی حمایت کنند تا دلار هر روز بی ارزش‌تر شود، سران اروپا تا به امروز هیچ لطفی در حق ما نکرده‌اند و بعد از این هم هیچ غلطی برای ما نخواهند کرد؛ تبری و بیزاری از دشمنان اسلام واجب شرعی است.

وی ابراز داشت: اگر یک بررسی معمولی داشته باشیم می‌بینیم که در این چهل سال فرانسه هیچ کاری برای جمهوری اسلامی ایران نکرده است؛ داعیان برجام که ادعای منزوی شدن ترامپ و هم صدا کردن اروپاییان را با خود دارند، جز ضربه زدن، خیانت، تهدید و تحریم چیزی عاید کشور نکرده‌اند، انگلیس، آمریکا و فرانسه موذیانی هستند که تا به حال نه تنها خدمتی به ملت و کشور ما نکرده‌اند بلکه تا توانسته‌اند خیانت و جنایت کرده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین تقوایی اظهار داشت: امام راحل فرمودند معرفت و به دنبال اخلاق و عرفان رفتن، از اوجب واجبات است؛ وجود انسان ارکانی دارد که نور و اسماء و صفات الهی دو مورد از آنهاست، انسان می‌تواند به حقیقت وجودی خود دست یابد و به نور، حیات، قدرت و علم مطلق برسد؛ عقل، فهم و ذکاوت ستون‌های این ارکان هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مومن باید فتانت و زیرکی داشته باشد و ضعیف نباشد؛ استکبار جهانی با حیله گرانی دلار و تحریم نمی‌تواند ما را زمین بزند؛ به فرمایش مقام معظم رهبری ان شاءالله مردم ایران از لحاظ اقتصادی هم پیشرفت خواهند کرد. مردم ایران روی خون شهدا پا نمی‌گذارند و همواره پاسدار خون آنها هستند./۹۶۹/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات