۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۵۸۱۹۱۶

برگزاری نمایشگاه کتاب در مدرسه امام جعفرصادق اندیمشک

معاون تهذیب مدرسه امام جعفرصادق اندیمشک از برگزاری نمایشگاه یک هفته ای کتاب و دوره تکمیلی ترجمه و مفاهیم قرآن کریم خبر داد.
حجت الاسلام حمیدرضا خادمی، معاون تهذیب حوزه علمیه امام جعفرصادق(ع) اندیمشک

حجت الاسلام حمیدرضا خادمی، معاون تهذیب حوزه علمیه امام جعفرصادق(ع) اندیمشک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری دروس هفتگی اخلاق خبر داد و گفت: درس اخلاق پنج شنبه های هر هفته برگزار می شود و امروز نیز کلاس با حضور حجت الاسلام حسینی، امام جمعه اندیمشک برگزار شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه امام جعفرصادق(ع) اندیمشک با اشاره به برگزاری طرح سیر مطالعاتی کتب شهید مطهری اظهار داشت: طلاب برای نام نویسی به معاونت تهذیب مراجعه کنند؛ از سوی دیگر دوره آموزش عمامه بستن نیز از شنبه(8مهر) تا دوشنبه(10 مهر) برگزار شد.

این مقام مسؤول به برگزاری جلسه هم اندیشی و هم افزایی فرهنگی با ائمه جماعات مساجد کوی شهدا و کوی قائم برای هماهنگی و تقویت برنامه های فرهنگی مناطق محروم اشاره کرد.

حجت الاسلام خادمی همچنین از برگزاری نمایشگاه فروش کتاب با تخفیف ویژه در موضوعات اخلاقی، علمی، اعتقادی، ادبیات، تاریخ به مدت یک هفته در حوزه خبر داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری دوره تکمیلی ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در ساعت 10 امروز اشاره و خاطرنشان کرد: این دوره با حضور حجت الاسلام فیض پور برگزار شد ضمن اینکه امام جمعه شهرستان نیز جلسه ای با هیأت امنای مدرسه برگزار کرد./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات