۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۵۸۲۱۰۹
وزیر علوم:

سرداران شهید الگوهای مناسبی برای جوانان هستند

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: شهید همدانی‌ها مایه اقتدار نظام اسلامی بوده و این سرداران شهید الگوهای مناسبی برای جوانان هستند.
وزیر علوم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صبح امروز در اجلاسیه شهدای دانشجو و اساتید خراسان جنوبی اظهار داشت: باید راه شهدا را ادامه بدهیم و اجازه ندهیم خون شهدا پایمال شود.

وی با بیان اینکه شهدا چراغ راه ما بوده و هستند، گفت: دانشجویان و دانش‌آموزان در کشور شهدای زیادی را تقدیم نظام اسلامی کردند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به سردار شهید همدانی، افزود: همچنین سرداران شهید بسیاری از جمله سردار شهید همدانی را تقدیم نظام اسلامی کرده ایم و این سرداران در صف شهدا قرار گرفتند و جان خود را فدای نظام کردند.

غلامی تصریح کرد: شهدا با خون‌هایی که دادند برای نظام اسلامی پیروزی‌های ارزشمندی را به ارمغان آوردند که همواره در صفحه تاریخ ماندگار است.

وی با بیان اینکه شهدا از جایگاه بالایی برخوردار هستند و جایگاه ویژه‌ای دارند، تصریح کرد: خداوند متعال همواره یاد شهدا را گرامی داشته است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: سردار شهید همدانی‌ها مایه اقتدار نظام اسلامی هستند و این سرداران شهید الگوهای خوبی برای جوانان هستند./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات