۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۵۸۲۳۲۹
آیت الله طه محمدی:

در رسیدگی به مناطق دور افتاده نیازسنجی مهمترین گام است

امام جمعه همدان گفت: در بعضی از مناطق با سختی امتیازاتی را در اختیار هموطنانمان قرار می دهیم در حالی که دسترسی به موضوعات دیگر برای آن ها واجب تر است.
آیت الله طه محمدی آیت الله طه محمدی آیت الله طه محمدی آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان ظهر امروز در دیدار مدیران مخابرات استان ضمن تشکر از فعالیت های مدیران و مهندسان مخابرات یادآور شد: خدا را سپاسگزاریم که امروز در دورترین نقاط کشور هم هموطنانمان از نعمت تلفن و اینترنت بهره می برند.

آیت الله طه محمدی افزود: به برکت انقلاب اسلامی و تلاش فرزندان این آب و خاک از نظر تکنولوژی توانایی رقابت با کشورهای پیشرفته جهان را دارا هستیم و باید قدردان این نعمت باشیم.

وی اظهار داشت: انسان از شنیدن این تلاش ها برای آبادی مناطق دور افتاده بسیار لذت می برد و اصحاب رسانه باید بهترین بهره برداری را از این مجاهدت ها ببرند.

امام جمعه همدان نیاز سنجی را مسئله مهمی عنوان کرد که کمتر به آن توجه شده و گفت: در بعضی از مناطق با سختی امتیازاتی را در اختیار هموطنانمان قرار می دهیم در حالی که دسترسی به موضوعات دیگر برای آن ها واجب تر است.

وی تاکید کرد: مدیران و افرادی که وظیفه برنامه ریزی بر عهده آنان است باید در درجه اول درد مردم را درک کنند و مشکل آن ها را با تمام وجود حس کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ادامه داد: در بعضی از روستاها مشکل امنیت داریم در بعضی دیگر از نظر بصیرت و دین شناسی ضعیف کار شده و در برخی مشکلات عبور و مرور وجود دارد از این رو قبل از هرگونه برنامه ریزی باید مهم ترین خواسته هر منطقه را استخراج کنیم.

وی تصریح کرد: با وجود پیشرفت تکنولوژی باید حواسمان به آخرت هم باشد و این نعمات را در جهت افزایش ارزش های انسانی و نزدیکی به خداوند به کار ببریم.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در ارتباطات این عالم به مرحله خوبی رسیده ایم اما باید سعی کنیم از ارتباطات عالم غیب هم با خبر شویم و آخرت خود را هم بیمه کنیم./979/پ203/ب1

ارسال نظرات