۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵
کد خبر: ۵۸۲۷۲۵
رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان:

ولیعهد عربستان جنایتکار است

رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان خاطرنشان کرد: محمد بن سلمان و تیمش مجرم و جنایتکار هستند.
«سید هاشم صفی الدین» رییس شورای اجرایی حزب‌الله

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان طی سخنانی در حسینیه شهرک «دیرقانون النهر» گفت: هیچ رسانه و سیاستمداری تاکنون این حجم از توهین و تحقیرهای دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا به آل سعود طی روزهای اخیر را به خود ندیده است.

وی افزود: دونالد ترامپ در هر سخنرانی خود آل سعود را تحقیر و آنان را مجبور به دادن پول می کنند. این توهین ها موجب رسوا شدن آل سعود در برابر دیدگان جهانیان و پی بردن به حقیقت آنان می شود.

رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تصریح کرد: محمد بن سلمان ولیعهد عربستان به علت کشتار کودکان یمنی مجروم و قاتل است. او با محاصره یمن، مردم این کشور را گرسنه نگه داشته است. ولیعهد عربستان مسؤول گرسنگی مردم یمن و مرگ و میر آنان به علت بیماری های مختلف نظیر وبا است.

وی تاکید کرد که محمد بن سلمان و تیمش انسان های احمق، مجرم و جنایتکار هستند.

نتانیاهو ذلیل شده است

حجت الاسلام سید صفی الدین بیان کرد: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیش از آن که نزد ما خار و ذلیل شود، نزد قوم خود به ذلت و خاری رسیده است. سیاستمداران، نظامیان و مسؤولان امنیتی در رژیم اشغالگر صهیونیستی به شدت به بنیامین نتانیاهو هجمه می کنند و او را به باد انتقاد گرفته اند.

وی ادامه داد: همه ادعاهای نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر 200 حمله به خاک سوریه برای از بین بردن موشک های حزب الله توهم و دروغ محض است.

رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان با اوضاع داخلی این کشور اشاره کرد و بیان داشت: از زمانی که نتایج انتخابات پارلمانی اعلام شد، ما با تواضع از همه مردم این کشور برای گردهم آمدن جهت تشکیل یک دولت حهت مقابله با تغییرات منطقه دعوت کردیم. ما امیدواریم برخی که تا دیروز در مسیر تشکیل دولت سنگ اندازی می کردند اکنون از اتفاقات گذشته درس عبرت گرفته باشند تا بتوانیم وطنی قدرتمند، متحد و دولتی مسؤولیت پذیر تشکیل دهیم./994/ب901/ف

ارسال نظرات