۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۵۸۳۳۷۷
حجت الاسلام ذوالنور:

مجلس به وظیفه خود برای حل مشکلات اقتصادی عمل نکرده است

رییس فراکسیون روحانیت مجلس گفت: در شرایط اقتصادی کنونی که بسیاری از مردم با مشکلات عدیده‌ای روبرو هستند، ما نمایندگان ملت به وظایف خود به صورت کامل عمل نکرده‌ایم.
حجت الاسلام ذوالنور

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم و رییس فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه دوم آبان ماه سال ۹۷ در نطق میان دستور خود در صحن علنی پارلمان گفت: در شرایط اقتصادی کنونی که بسیاری از مردم با مشکلات عدیده‌ای روبرو هستند، ما نمایندگان ملت به وظایف خود به صورت کامل عمل نکرده‌ایم.

وی ادامه داد: شش کمیسیون مختلف در پارلمان وجود دارد که هر کدام به نحوی در امور اقتصادی و رفع مشکلات مردم دخیل هستند، اما همین کمیسیون‌ها هرکدام به نوعی آتش به اختیار کار خود را پیش بردند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هیأت رییسه مجلس باید بین کمیسیون ها هماهنگی و هم‌افزایی ایجاد می کرد، افزود: متاسفانه در راس مجلس در این راستا کارها خوب پیش نمی‌رود و از همه مهمتر ما باید خمیر مایه یک طرح همه‌جانبه و موثر را برای حل مشکلات اقتصادی فراهم می کردیم و سپس از دولت می خواستیم که راه حل خود را برای حل مشکلات اقتصادی به مجلس ارائه کند.

وی با اشاره به اینکه برای بررسی مشکلات اقتصادی کشور چند جلسه غیرعلنی با حضور افرادی چون معاون اول رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، گفت: البته هر دفعه این مسؤولان به مجلس  آمدند و مطالبی گفتند که فقط جنبه درد دل داشت و هیچ خروجی خاصی نداشت.

رییس فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم به مجلس دل خوش کرده اند اما نقشی از مجلس در حل مشکلات خود نمی بینند، تصریح کرد: متاسفانه روز گذشته هم به جای اینکه مسائل اساسی کشور در جلسه غیرعلنی بحث شود، موضوعات دیگری مانند رد یا تایید CFT در شورای نگهبان مطرح شد و به این ترتیب گویا قرار است بار دیگر به جای حل مشکلات مردم، وقت مجلس را برای موضوعاتی بگذاریم که خروجی خاصی برای کشور ندارد.

وی خاطرنشان کرد: ما امروز باید حال مردم را که در فشار شدید اقتصادی هستند، بفهمیم و اگر مجلس شورای اسلامی عصاره ملت است، باید نقش موثری برای حل مشکلات آنان داشته باشد./۸۵۶/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات