۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۳
کد خبر: ۵۸۳۴۳۹

برگزاری کلاس فن خطابه ویژه طلاب فاطمیه خرم آباد

معاون آموزش مدرسه علمیه فاطمیه(س) از برگزاری کلاس فن خطابه ویژه طلاب این مدرسه خبر داد و گفت: این دوره آموزشی با هدف ارتقای مهارت های تبلیغی طلاب خواهر برگزار می شود.
طلاب خواهر

سمیه موحدی، معاون آموزش مدرسه علمیه فاطمیه(س)، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: کلاس فن خطلابه ویژه خواهران طلبه در این مدرسه علمیه با حضور اساتید حوزه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه کلاس های آموزشی فن خطابه هر هفته و در روزهای سه شنبه برگزار می شود، افزود: شرکت همه طلاب در این دوره آموزشی آزاد است.

موحدی هدف از برگزاری دوره آموزشی فن خطابه را تقویت مهارت های تبلیغی طلاب عنوان کرد و گفت: از ابزار موفقیت طلبه در عرصه تبلیغ فن خطابه است و طلبه با تقویت مهارت های تبلیغی خود باید برای ورود به عرصه تبلیغ آماده شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: دوره تجوید تخصصی نیز برای طلاب به صورت یک روز در هفته برگزار می شود و در این دوره نیز شرکت برای همه طلبه ها آزاد است.

معاون آموزش مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد خاطرنشان کرد: حدود 23 استاد برجسته حوزه علمیه در مدرسه فاطمیه(س) فعالیت دارند و در برگزاری دوره های آموزشی از ظرفیت این اساتید بهره مند می شویم.

وی به نقش اساتید در موفقیت علمی، اخلاقی و تبلیغی طلاب اشاره و عنوان کرد: اساتید با توجه به اینکه بیشترین وقت را با طلبه می گذرانند در موفقیت علمی و اخلاقی طلبه نقش آفرین بوده و بهترین الگو برای این قشر هستند.

موحدی یادآور شد: هم اکنون بیش از 150 طلبه خواهر و بومی شهر خرم آباد در سطح دو در مدرسه علمیه فاطمیه(س) مشغول تحصیل و فراگیری علوم دینی هستند./9451/ت۳۰۳/ق

ارسال نظرات