۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۵
کد خبر: ۵۸۴۱۳۵
استاد حوزه علميه قم:

تسخير لانه جاسوسي، هيمنه استكبار را شكست

امام جمعه مشهد اردهال كاشان گفت: با تسخير لانه جاسوسي آمريكا در تهران، هيمنه استكبار كه در حال تسلط بر جهان بود شكسته شد و ابهتي را كه آمريكا در جهان براي خودش ترسيم كرده بود نيست و نابود شد.
حجت الاسلام والمسليمن مهدي سليماني اردهالي

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، حجت الاسلام مهدي سليماني اردهالي در سلسله نشست هاي بصيرتي شنبه شب ها که در مسجد سلمان فارسي کاشان برگزار مي شود، گفت: جريان انحرافي كه از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي تا به امروز ادامه دارد در دوره امام راحل با امام نبودند و به جبهه نرفتند، اما بعد از امام مدعي حمايت از امام راحل هستند.

وي افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران امروز همان راه امام را ادامه مي دهد و ذره اي از راه امام و آرمانهاي امام راحل دور نشده است اما برخي تا امام هست با امام نيستند، اما زماني كه امام رفت با امام هستند.

استاد سطح عالي و خارج حوزه علميه قم با تأكيد بر شناخت عبدالله ابن عمرهای عصر حاضر، گفت: آنهايي كه امروز به دنبال كسب جايگاهي براي محبوب و مطلوب شدن در نزد مردم هستند تا از سفره انقلاب بردارند همان عبدالله ابن عمر های عصر حاضر هستند.

حجت الاسلام سليماني اردهالي در ادامه با اشاره به فرارسيدن 13 آبان روز استكبارستيزي، يادآور شد: امروز برخي بر خلاف نظر امام خميني(ره) مدعي هستند تسخير لانه جاسوسي آمريكا در عرف ديپلماتيك تسخير كشور آمريكا است در حاليكه ماهيت اين افراد نوكري است و نوكري در جان آنها نهادنه شده است.

وي با اشاره به اينكه در عرف بين المللي و ديپلماتيك هيچ سفارتخانه اي نبايد اشغال شود، يادآور شد: شرح وظايف سفارتخانه ها مشخص است، اما اگر سفارت خانه اي كه تبديل به مركز جاسوسي و توطئه و فتنه و طراحي براي استثمار و استعمار يك ملت است چنين سفارتخانه اي مركز فساد و فسادكده است.

امام جمعه مشهد اردهال كاشان گفت: طراحي هزاران توطئه آمريكايي عليه ملت ايران و براندازي نظام و انقلاب اسلامي در سفارتخانه آمريكا انجام شده و اسناد كشف از سفارت آمريكا گواهي بر اين ادعا است.

حجت الاسلام سليماني اردهالي ادامه داد: توطئه هاي آمريكا بعد از تسخير لانه جاسوسي آمريكا در تهران نيز يكي بعد از ديگري شكست خورد كه مهمترين آن انهدام هواپيماها و بالگردهاي آمريكايي در صحراي طبس بود.

وي با اشاره به اينكه امام خميني(ره) از تسخير لانه جاسوسي آمريكا به عنوان انقلاب دوم نام برد، افزود: تسخير لانه جاسوسي آمريكا از سوي دانشجويان پيرو خط امام به اندازه اي اهميت داشت كه اگر اين حادثه كه به تعبير امام راحل انقلاب دوم بود اتفاق نيفتاده بود، انقلاب اسلامي ايران هرگز 40 ساله نمي شد و حتي دهه نخست خود را نمي ديد.

استاد سطح عالي و خارج حوزه علميه قم در ادامه به بخشي از دستاوردها و بركات تسخير لانه جاسوسي آمريكا اشاره كرد و گفت: با تسخير لانه جاسوسي آمريكا در تهران از سوي دانشجويان پيرو خط امام به دنيا و چپ گراها ثابت شد نظام جمهوري اسلامي بر گرفته از امام و قيام ملت ايران است و اين انقلاب مردمي است و آمريكايي نيست.

وي ادامه داد: با تسخير لانه جاسوسي آمريكا در تهران، هيمنه استكبار كه در حال تسلط برجهان بود شكسته شد و ابهتي را كه آمريكا در جهان براي خودش ترسيم كرده بود نيست و نابود شد.

به گفته وي تسخير لانه جاسوسي آمريكا سبب تقابل نيروي انقلابي با آمريكا شد و همه دنيا متوجه شدند نظام جمهوري اسلامي ايران نظامي استكبار ستيز است كه پنجه در پنجه كدخداي دنيا انداخته است.

حجت الاسلام سليماني اردهالي با تأكيد بر اينكه تسخير لانه جاسوسي آمريكا در تهران عزت و ابهت و اعتبار ملت ايران را به ارمغان داشت، گفت: تسخير لانه جاسوسي آمريكا در تهران ثابت كرد ملت ايران با تكيه بر خدا پنجه در پنجه كدخداي دنيا انداخته و كشوري است كه به شرق و غرب اعتنا و اعتماد ندارد.  

وي افزود: امروز انقلاب اسلامي ايران در آستانه چهل سالگي خود قرار دارد و آمريكا همچنان دشمن انقلاب اسلامي و نظام جمهوري اسلامي ايران است و اين در حالي است كه برخي هنوز هم تأكيد دارند شعار مرگ بر آمريكا و استكبار داده نشود.

لازم به ذکر است، مسجد سلمان فارسي خيابان اميرکبير يکي از مساجد فعال شهرستان کاشان در امور فرهنگي بوده و امسال براي چهارمين سال متوالي است که سلسله بحث هاي بصيرتي اخلاقي به همت و تلاش امام جماعت اين مسجد، حجت الاسلام سيد محمد لاجوردي برگزار مي شود./1307/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات