۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۵۸۴۱۹۷

خاطرات سید هادی خسروشاهی» بررسي مي‌شود

کتاب «حدیث روزگار؛ خاطرات استاد سید هادی خسروشاهی» در سرای اهل قلم بررسی می‌شود.
خاطرات سید هادی خسروشاهی» بررسي مي‌شود

به گزارش خبرگزاری رسا، نشست معرفي و بررسي كتاب«حديث روزگار؛ خاطرات استاد سيد هادي خسروشاهي» يكشنبه (۱۳آبان ماه) در سراي اهل قلم برگزار مي شود.

 «حديث روزگار» خاطرات استاد سيد هادي خسروشاهي است كه سابقه آشنايي طولاني با امام موسي صدر دارد. آيت‌الله سيد هادي خسروشاهي از معدود فضلاي حوزه است كه ارتباطات گسترده‌اي با كانون‌هاي فكري و فرهنگي اسلامي خارج از ايران دارد. او در خاطراتي كه در اين كتاب نقل شده به اولين ديدار و آشنايي با امام موسي صدر در قم پرداخته و سپس از ديدارهايشان در لبنان، مكه و كنفرانس انديشه اسلامي در الجزاير گفته است.

در اين كتاب فضاي حوزه قم در دهه سي و حضور امام موسي صدر در كنفرانس‌هاي علمي جهان اسلام به ترتيب تاريخي بررسي شده و اسناد و تصاويري نيز ضميمه شده است. «حديث روزگار» كه دومين جلد از مجموعۀ تاريخ شفاهي مؤسسه فرهنگي تحقيقاتي امام موسي صدر است، به كوشش حميد قزويني گردآوري شده است.

 علاقه‌مندان براي حضور در نشست معرفي و بررسي كتاب«حديث روزگار؛ خاطرات استاد سيد هادي خسروشاهي» مي‌توانند يكشنبه (۱۳آبان ماه) ساعت ۱۶به سراي اهل قلم واقع در خيابان انقلاب، خيابان فلسطين جنوبي، كوچه خواجه نصير، پلاك دو، سراي اهل قلم مراجعه كنند./۹۹۸/د ۱۰۳/ش

ارسال نظرات