۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۵۸۴۲۳۹
نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی:

ملت ایران تحت لوای ولایت فقیه وحدت و همدلی دارند

سودانی با بیان اینکه دشمن از طریق تهدید و توطئه در پی تفرقه میان قومیت های مختلف ایران است، گفت: امروز یکدلی و همدلی زیر پرچم و لایت فقیه و رهبری امام خامنه ای را با وجود همه تحریم ها شاهد هستیم.
ناصر سودانی، نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی

ناصر سودانی، نماینده سه دوره مجلس شورای اسلامی، در حاشیه مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بيان اينكه 13 آبان حماسه عظیم ملت ایران در ایستادگی برابر شیطان بزرگ است، اظهار داشت: 13 آبان طلیعه دار انقلاب اسلامی شد و در آن دانش آموزان به ندای امام راحل در براندازی حکومت پهلوی لبیک گفتند.

نماینده سه دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از سوی دانشجویان پیرو خط امام و بیان عبارت انقلاب دوم از سوی امام راحل گفت: استکبار جهانی روزانه توطئه ها، دسیسه ها و تهدیدهایش را علیه نظام اسلامی از طریق تحریم ها و تهدیدهای نظامی تکرار می کند.

سودانی با بیان اینکه دشمن از طریق تهدید و توطئه در پی تفرقه میان قومیت های مختلف ایران است، تصریح کرد: آمریکا در طی این 40 سال به خواسته خود دست پیدا نکرد و به عکس شاهد وحدت غرورآفرین و نفوذناپذیر ملت ایران شدیم.

وی با اشاره به اینکه در طی 40 سال گذشته ملت ایران به خوبی از نقشه ها و توطئه های دشمن آگاه شده است، افزود: امروز ملت ایران یکصدا بر سر دشمنان به ویژه آمریکا فریاد زد و ایران اسلامی در لوای ولایت فقیه روز به روز در همه عرصه ها به جلو حرکت می کند.

نماینده سه دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروزه افول آمریکا قابل مشاهده است عنوان داشت: یکدلی و همدلی زیر پرچم و لایت فقیه و رهبری امام خامنه ای را با وجود همه تحریم ها شاهد هستیم هر چند که آمریکا از ترفندهای مختلفی از جمله جنگ اقتصادی و رسانه ای برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران استفاده می کند.

سودانی بیان داشت: آمریکا در جنگ اقتصادی و رسانه ای نیز شکست خواهد خورد و وحدت ملت ایران در تحت لوای رهبری ادامه خواهد داشت./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات