۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱
کد خبر: ۵۸۴۲۵۸
حاجی بابایی:

قدرت جمهوری اسلامی ایران منحصر به فرد است

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: به برکت انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی با قدرت در حال حرکت رو به جلو و دارای قدرتی منحصر به فرد است.
راهپیمایی ۱۳ آبان همدان راهپیمایی ۱۳ آبان همدان راهپیمایی ۱۳ آبان همدان راهپیمایی ۱۳ آبان همدان راهپیمایی ۱۳ آبان همدان راهپیمایی ۱۳ آبان همدان راهپیمایی ۱۳ آبان همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با اشاره به حضور خود در راهپیمایی میلیونی اربعین امسال تصریح کرد: در طول مسیر حضور جوانان در این راهپیمایی بسیار پرشور بود و به خوبی در گفت و گو با این جوانان عظمت جمهوری اسلامی را درک کردیم.

رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی افزود: راهپیمایی اربعین و حضور میلیونی ملت بزرگ ایران و سایر ملت‌ها نشان دهنده عظمت و قدرت مکتب تشیع است.

وی تاکید کرد: با وجود همه سانسور هایی که آمریکا و استکبار در این مدت انجام دادند باز هم به لطف خدا هر سال شاهد برگزاری پر شور تر این مراسم هستیم.

حاجی بابایی با بیان این که مردم از اشرافی گری برخی از افراد و مسؤولان ناراضی هستند خاطر نشان کرد: ملت عزیز ایران همراه با رهبر خود در مقابل ظلم و استکبار ایستاده اند و این مقاومت را ادامه خواهند داد.

وی به حضور پرشور مردم ایران در روز 13 آبان اشاره کرد و اظهار داشت: ایستادگی ملت ایران برای جهانیان به اثبات رسیده است و نتیجه این ایستادگی هم شکست آمریکا است که با تمام وجود آن را درک کرده اند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی به دلایل مخالفت آمریکا با جمهوری اسلامی پرداخت و گفت: به برکت انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی با قدرت در حال حرکت رو به جلو است و دارای قدرتی منحصر به فرد است.

وی حرکت عاشورایی ملت ایران را مغایر با منافع آمریکا خواند و افزود: هدف آمریکا تنها براندازی ایران است و بیان این مطلب که دشمن دولت و حاکمیت است دروغی بیش نیست که اگر غیر از این بود چرا داروهای ضروری را تحریم کرده اند.

حاجی بابایی یادآورد شد: دلیل اصلی دشمنی آمریکا عاشورایی بودن ما است، اگر این نهضت در کشور ما وجود نداشت نه تنها آمریکا با هسته ای شدن ما مخالف نبود بلکه حامی ما هم بود.

وی با بیان این که ایران پس از انقلاب در عمق آمریکا هم تاثیر گذار است تاکید کرد: آمریکا از نفوذ ایران و فرهنگ اسلامی در جهان عصبانی است و نشانه آن هم این است که ما در معرفی اصول دینی خود در دنیا با مشکل مواجه نشده ایم.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در ادامه به مشکلات اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: امروز کشور در گیر جنگ اقتصادی است از این رو باید همه در کنار هم شرایط را برای موفقیت ایران اسلامی محیا کنیم و برای حفظ نظام جمهوری اسلامی، قرآن و عاشورا با تمام توان در صحنه حضور داشته باشیم.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی افرادی را که از قدرت سوء استفاده کرده اند را رسوا می‌کند این افراد باید پاسخگو باشند چرا که انقلاب آمد تا این سو استفاده ها از بین برود.

رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اشراف بگویند از انقلاب چه می‌خواهند و چرا دست از سر انقلاب برنمی‌دارند چرا عده ای باید 10 نفر از آن ها محافظت کنند.

وی مردم را به ایستادگی دعوت کرد و اظهار داشت: آزمایش امروز از آزمایش هشت سال دفاع مقدس سخت‌ تر است، نباید طلحه را فراموش کنیم که در آزمون قدرت و ثروت شکست خورد در حالی که در زمان جنگ از اصحاب پیامبر بود./979/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات