۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۵۸۴۷۹۱
تجمع علمای مسلمین لبنان:

عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت به دین و بشریت است

تجمع علمای مسلمین لبنان هر گونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را خیانت به دین، امت اسلامی و بشریت اعلام کرد.
تجمع علمای مسلمین لبنان

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، تجمع علمای مسلمین لبنان طی نشستی آخرین وضعیت سیاسی لبنان و منطقه را مورد بحث و بررسی قرار داد و در پایان بیانیه ای را صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: ملت فلسطین به تنهایی به مبارزه در خط مقدم نبرد با رژیم صهیونیستی قرار داد و در این راه شهدا و مجروحان بسیار داده اند زیر ارزش آزادی که فلسطینی ها از آن سخن به زبان می آورند از جانشان بسیار بالاتر است.

علمای مسلمین لبنان تصریح کرد: در حالی تاریخ به روشنی شجاعت، کرامت و ایمان ملت فلسطین را ثبت می کند که این کشور از سوی نزدیک افراد مورد خیانت واقع می شود. فلسطینی ها به وعده خداوند یعنی دستیابی به پیروزی نهایی امیدوار هستند.

تجمع علمای مسلمین لبنان ضمن استقبال و ابراز خرسندی نسبت به راهپیمایی های گسترده ملت فلسطین که تحت عنوان «راه ادامه دارد» برگزار می شود، خاطرنشان کردند: برخی از حاکمان عرب به ملت فلسطین خیانت کردند و علیه آنان به حیله و نیرنگ دست زدند و این در حالیست که همه عرب، مسلمان و مسیحی ها در کنار آنان ایستاده و حمایتشان می کنند و پیروزی نهایی نیز بسیار نزدیک است.

علمای اسلام هر گونه عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی را محکوم و خیانت به امت اسلامی، دین و بشریت دانستند و افزودند: این اقدامات درحالی صورت می گیرد که رژیم صهیونیستی از هر گونه اقدامی علیه مردم فلسطین و قدس شریف دریغ نمی ورزد.

در این بیانیه نوشته شده است: تجمع علمای اسلام اقدام علمای بحرین در راه اندازی پویش ضد عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی حمایت می کند و شعار «مرگ بر اسرائیل و مرگ بر خیانتکار و مزدور» سر می دهد.

ارسال نظرات