۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲
کد خبر: ۵۸۵۴۲۲
یکی از علمای اهل تسنن:

عادی سازی روابط با صهیونیست خیانت به ملت فلسطین است

عضو شورای رهبری جبهه العمل اسلامی لبنان گفت: هر گونه عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر صهیونیستی خیانت به ملت فلسطین و مسجد الاقصی است.
شیخ شریف توتیو عضو شورای رهبری جبهه العمل اسلامی لبنان

 

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، شیخ شریف توتیو عضو شورای رهبری جبهه العمل اسلامی لبنان و جنبش اسلامی التوحید طی سخنانی نسبت به عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم اشغالگر صهیونیستی واکنش نشان داد و گفت: هر گونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی که مسجد مبارک الاقصی، قدس شریف و اراضی فلسطین را به اشغال خود در آورده است، خیانتی بزرگ محسوب می شود.

وی افزود: کسانی که درپی جلب رضایت رژیم اشغالگر صهیونیستی و آمریکا هستند، هیچ گاه به خیر دست نخواهند یافت و ننگ این اقدامشان همیشه بر پیشانی آنان خواهد ماند به طوری که نسل های آینده آنان را لعن و نفرین می کنند و در صفحه سیاه تاریخ نامشان نوشته می شود زیرا آنان به امت خیانت کردند و مقدسات را به دست دشمنان رها کرده اند.

گفتنی است که برخی از کشورهای عربی و اسلامی نظیر عربستان، بحرین، امارات و عمان با دعوت از سران رژیم اشغالگر صهیونیستی به عادی سازی روابط با این رژیم به صورت علنی روی آورده اند که این اقدام آنان واکنش جهانیان را درپی داشته است.

ارسال نظرات