۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۵۸۵۴۵۴
با قرائت پیام رهبر انقلاب صورت گرفت؛

تودیع و معارفه رییس المصطفی با حضور شخصیت های حوزوی

مراسم تودیع آیت الله اعرافی و معارفه حجت الاسلام والمسلمین عباسی به عنوان رییس جامعه المصطفی با قرائت حکم رهبر معظم انقلاب برگزار شد.
جامعه المصطفی تودیع و معارفه رئیس جامعه المصطفی العالمیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم تودیع مدیر سابق و معارفه رییس جدید جامعه المصطفی العالمیه هم اکنون در مجتمع آموزشی امام خمینی(ره) قم در حال برگزاری است.

در این مراسم که همراه با حضور اساتید، علما و طلاب ایرانی و غیر ایرانی حوزه علمیه در حال برگزاری است،‌ رییس دفتر مقام معظم رهبری و نمایندگان بیوت مراجع تقلید، حجت الاسلام والمسلمین ذوالنور و آقای امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز حضور دارند.

آیت الله مرتضی مقتدایی به عنوان سخنران ویژه در این مراسم حضور دارد که در ابتدای این مراسم از زحمات 20 ساله آیت الله اعرافی در جامعه المصطفی تقدیر کرد.

حکم رئیس جدید جامعه المصطفی العالمیه که از سوی رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی صادر شده است، توسط حجت الاسلام و المسلمین گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری در این مراسم قرائت شد.

در ادامه این مراسم از نزدیک به دو دهه مجاهدت خستگی ناپذیر و تلاش بی وقفه آیت الله اعرافی در عرصه های علمی و بین المللی در جایگاه مدیریت مرکز جهانی و ریاست جامعه المصطفی العالمیه تجلیل شد.

گفتنی است، آیت الله علیرضا اعرافی هم اکنون ریاست هیأت امنای جامعه المصطفی را بر عهده دارد.

حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی نیز معاون آموزش جامعه المصطفی بود که به عنوان رئیس جدید انتخاب شده است؛ حجت الاسلام و المسلمین عباسی، تحصیلات حوزوی خود را در محضر اساتیدی همچون حضرات آیات جواد تبریزی، محمد فاضل لنکرانی، و حسین وحید خراسانی پیگیری کرد و تحصیلات دانشگاهی خود را در مقطع دکتری فلسفه تطبیقی دانشگاه قم به اتمام رساند؛ معاونت آموزش حوزه های علمیه و معاونت پژوهشی جامعه المصطفی العالمیه از جمله مسؤویت های قبلی وی به شمار می رود./1330/پ۲۰۳/ج

ارسال نظرات