۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۵۸۵۴۸۶

برگزاری جلسه کارگروه طلاب فرهنگی مدرسه علمیه امام جعفر صادق اندیمشک

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام جعفرصادق(ع) اندیمشک از برگزاری جلسه کارگروه طلاب فرهنگی و دیدار با جانباز هشت سال دفاع مقدس خبر داد.
حجت الاسلام حمیدرضا خادمی، معاون تهذیب حوزه علمیه امام جعفرصادق(ع) اندیمشک

حجت الاسلام حمیدرضا خادمی، معاون تهذیب مدرسه علمیه امام جعفرصادق(ع) اندیمشک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به حضور پرشور و انقلابی مدیریت، کادر، اساتید و طلاب مدرسه در راهپیمایی یوم الله 13 آبان اشاره کرد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام جعفرصادق(ع) اندیمشک افزود: پس از اتمام دوره اولیه ترجمه و مفاهیم جزء یک، جلسه ای برای ادامه دوره ترجمه و مفاهیم جزء دو ویژه طلاب پایه 2 برگزار شد.

این مقام مسؤول از برگزاری جلسه کارگروه طلاب فرهنگی در حوزه علمیه با حضور جمعی از طلاب و ائمه جماعات و مدارس شهرستان خبر داد و گفت: عزاداری اربعین حسینی از سوی طلاب و اساتید حوزه در مدرسه امام صادق(ع) کوی لور برگزار شد.

حجت الاسلام خادمی ادامه داد: در این جلسه مدیریت مدرسه بیان داشت که مساجد از لحاظ فرهنگی بصورت مهم ترین پایگاه فعالیت های دینی در فضای جامعه تأثیر عمیق و ژرف داشته و معادلات فرهنگی اطراف خود را به سوی عبودیت الهی هدایت می کنند.

وی با اشاره به دیدار صورت گرفته کادر و مدیریت مدرسه با جانباز هشت سال دفاع مقدس و تقدیر حوزه از آن بزرگوار خاطرنشان کرد: برگزاری محفل انس با قرآن کریم آن هم با حضور طلاب و اساتید مدرسه یکی دیگر از فعالیت های صورت گرفته معاونت در مهرماه بود./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات