۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۵۸۵۴۹۵
حجت‌الاسلام مهرپویان تأکید کرد؛

ضرورت اهتمام ویژه روحانیان و مبلغان به موضوع مهدویت

مسؤول معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه قم در خراسان شمالی با بیان اینکه ذهن فرزندان و دانشجویان ما درزمینهٔ مهدویت تقریباً خالی بوده و ما مقصر هستیم، گفت: باید روحانیان مبلغ در شهرها، روستاها و مدارس به این موضوع ورود جدی داشته باشند.
مهدویت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام مهدی مهرپویان، مسؤول نمایندگی معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه قم در خراسان شمالی، امروز در نشست با مبلغان و مشاوران مذهبی مدارس، با گرامیداشت نهم ربیع‌الاول، سالروز آغاز ولایت و امامت امام عصر (عج)، اظهار کرد: امروز جهان و دنیا آبستن حوادث بسیار مهمی است.

وی افزود: حادثه جهانی که بنا است روی دهد بحث مهدویت و ظهور منجی عالم بشریت است، این حادثه به‌اندازه‌ای مهم است که رسول گرامی اسلام در سال دهم هجری در خطبه غدیر 25 مرتبه از امام زمان (عج) صحبت می‌کند، امام زمانی که در سال 254 متولد می‌شود.

حجت‌الاسلام مهرپویان با اشاره به اینکه امروز سالروز امامت امام زمان است، افزود: الآن در زمان حساسی هستیم و امید امام زمان (عج) به روحانیت است.

وی افزود: امروز دشمنان درزمینهٔ مدعیان دروغین مهدویت مصداق‌های به‌ظاهر شیک و مقبولی را به خورد جوانان ما می‌دهند، به‌گونه‌ای که امسال در اربعین می‌دیدیم که چه اندازه تابلو و بنر تبلیغی برای احمدالحسن نصب شده بود.

حجت‌الاسلام مهرپویان با اشاره به اینکه نقشه دشمن درزمینهٔ مهدویت از سوی این افراد پیاده می‌شود، اضافه کرد: امروز آغاز هزار و صد و هشتادمین سال امامت امام زمان (عج) است، امام زمان (عج) هزار و 180 سال است که انتظار می‌کشد ازاین‌رو خیلی به گردن ما حق دارد.

وی با بیان اینکه در بحث مهدویت خلأهای بسیار زیادی داریم که باید تکمیل شود، اظهار کرد: نمی‌شود در مورد مهدویت کار کنیم اما موضوع تبارشناسی یهود را نداشته باشیم، به همین دلیل باید بحث مهدویت با توجه به تبارشناسی یهود پیگیری شود.

حجت‌الاسلام مهرپویان با بیان اینکه ذهن فرزندان و دانشجویان ما در این زمینه خالی بوده و ما مقصر هستیم، خاطرنشان کرد: باید روحانیان مبلغ در شهرها، روستاها و مدارس به این موضوع ورود کنند.

وی اضافه کرد: در این زمینه انتظارات فراوانی از روحانیان و مبلغان وجود دارد و ظرفیت‌های قابل‌توجهی هم داریم که باید از این ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده کنیم./9314//۲۰۳/خ

ارسال نظرات