۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۵۸۶۰۶۹
حجت الاسلام محمودی:

مسؤولان دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای جوانان تبیین کنند

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه مسؤولان باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای جوانان تبیین کنند، گفت: ۹ دی به عنوان روز بصیرت در تاریخ انقلاب به ثبت رسیده است.
عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، امروز در نشستی که به منظور چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در فرمانداری شهرری برگزار شد، گفت: امروز مهمترین هدف دشمنان نظام آن است که مردم را از خط ولایت جدا کرده و مردم را در مقابل نظام قرار دهند.

وی افزود: در حال حاضر دشمن امیدی به پیروزی در جنگ نظامی ندارد از این رو هرگز از طریق جنگ نظامی اقدام به ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران نمی‌کند اما متاسفانه با مدیران سست عنصر داخلی امیدوار است به انقلاب اسلامی ضربه بزند.

حجت الاسلام محمودی با تاکید بر اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی باید برای کسانی که دوران طاغوت را تجربه نکردند تبیین شود، ابراز کرد: در حال حاضر می‌توان گفت میلیونها ایرانی دوران طاغوت را ندیدند از این رو بسیاری از مردم نمی‌دانند انقلاب اسلامی چه دستاوردهایی به دنبال داشته است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: مسؤولان باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای جوانان تبیین کنند.

وی با استناد به کلام رهبری که فرمودند امسال باید به چهلمین سال انقلاب بیشتر توجه شود، گفت: مهمترین تاکید معظم له در تبیین و نشر دستاوردهای انقلاب بوده است؛ بنابراین مسوولان نباید نسبت به این مهم غفلت کنند.

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه ۹ دی امسال تماشایی خواهد بود، ابراز کرد: با وجود همه فتنه هایی که در این چهار دهه از سوی دشمن علیه انقلاب اسلامی طراحی شد دیدیم که ۹ دی به عنوان روز بصیرت در تاریخ انقلاب به ثبت رسید.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: امسال نیز مردم با حضور پرشور در راهپیمایی ۹ دی مشتی محکم بر دهان دشمنان، یاوه گویان و نفوذی‌های داخلی خواهند زد.

وی خاطرنشان کرد: مسؤولان برنامه‌های چهل سالگی انقلاب را به دور از مسائل جناحی و مباحث سیاسی برگزار کنند./813/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات