۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۴
کد خبر: ۵۸۶۳۱۴
حبیبی:

رهبر معظم انقلاب پرچمدار وحدت امت اسلام هستند

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه مسلمانان با تقویت مشترکات خود از اختلافات جزئی اجتناب کنند، گفت: رهبر معظم انقلاب پرچمدار وحدت امت اسلامی هستند.
محمدنبی حبیبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، امروز در نشست اجلاسیه نقش احزاب و فعلان سیاسی در کاهش اختلافات مذهبی و حمایت از آرمان فلسطین که در هتل آزادی برگزار شد، گفت: حدود یازده سال پیش با همین هدف اجلاسی مشابه با دعوت و میزبانی حزب موتلفه اسلامی در تهران برگزار شد و چند سالی است که به همت مجمع تقریب مذاهب اسلامی این اجلاسیه برگزار می‌شود.

وی افزود: وحدت امت اسلامی منوط به فعال سازی احزاب و فعالان سیاسی است، احزاب و فعالان سیاسی می‌توانند تاثیر بسیاری در کاهش اختلافات داشته باشند.

حبیبی در ادامه بیان داشت: امروز بر هیج مسلمان خردمندی پوشیده نیست که بذر اختلافات و تفرقه را در میان امت اسلامی توسط آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی پاشیده می‌شود و با تکفیر و تخریب به کشتار مردم بی گناه دامن می‌زنند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: از فعالان سیاسی و احزاب جهان اسلام انتظار می‌رود با تاکید بر مشترکات خود آنان را گسترش داده و از اختلافات جزئی اجتناب کنند و با توطئه استکبار جهانی مقابله داشته باشند.

وی رهبر معظم انقلاب را پرچمدار و پیشگام وحدت امت اسلامی دانست  و گفت: همدلی، همگرایی و همزبانی فعالان و احزاب سیاسی علیه دشمنان و مزدوران آنان بسیار ضروری است./813/پ۲۰۲/ق

 

ارسال نظرات