۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۵
کد خبر: ۵۸۶۳۲۱
ماموستا رستمی:

اهل سنت همواره به انقلاب وفادار بوده و خواهند بود

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به وحدت شیعه و سنی در کردستان در برابر دشمنان گفت: اهل سنت ایران همواره به انقلاب اسلامی وفادار بوده و خواهند بود.
سلام دیدار نماینده ولی فقیه در  استان کردستان و علما اهل سنت با حضرت آیت الله علوی گرگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ماموستا فائق رستمی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار حضرت آیت الله علوی گرگانی با تبریک و گرامیداشت ایام ولادت پیامبر اسلام(ص) و هفته وحدت، از دیدار با مراجع تقلید شیعه ابراز خرسندی کرد.

وی شهر مقدس قم را مرکز معنویت، عرفان، هدایت، کرامت و مرکز انبیا و اولیای الهی دانست و افزود: همانگونه که در قم اماکن مقدسه وجود دارد و در منطقه کردستان نیز خواهر بزرگوار حضرت معصومه(س)، هاجر خاتون وجود دارد که نشان دهنده وحدت بین مسلمین و شیعه و سنی است.

ماموستا رستمی با بیان این که شیعه و سنی همواره در کنار یکدیگر در برابر دشمن ایستاده اند، اظهار داشت: خوشحال هستیم که در با عالمان شیعه همدلی و هم افزایی داریم، تاکنون در منطقه کردستان کنگره های بسیاری درباره شیعه و سنی برگزار شده که نشان از وحدت خوب اهل سنت و تشیع در این منطقه دارد.

وی ادامه داد: محبت اهل بیت(ع) مسأله ای مهم برای اهل سنت است، پیامبر گرامی اسلام فرمودند(ع) کسی که با محبت اهل بیت(ع) بمیرد شهید از دنیا رفته است، الحمدلله مردم با شرف کردستان و علمای این استان با وجود همه مشکلاتی که دارند همه اعم از شیعه و سنی محکم در کنار هم ایستاده اند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که علما سنگر عبودیت، ارشاد و راهنمایی را ترک نکرده اند، ابراز داشت: مردم و علما به عهد و پیمانی که باخداوند متعال بسته اند مانده اند اما باید آنچه که در توان وجود دارد بیشتر به این منطقه رسیدگی کرد.

وی عنوان کرد: الحمدلله وفاداری و صبر مردم شریف کردستان همیشه ثابت شده است و در رأی گیری مجلس خبرگان رهبری 85 درصد مردم شرکت کردند که نشانه محبت مردم کردستان به علما و نظام جمهوری اسلامی است.

ماموستا رستمی با بیان این که مردم کردستان همواره نسبت به انقلاب وفادار بوده و خواهند بود، خاطرنشان کرد: مردم این استان با مشکلات جنگ تحمیلی و تحریم های ظالمانه در برابر دشمنان ایستادگی کردند که نشانه وفاداری این مردم شریف است.

ارسال نظرات