۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۵۸۶۶۶۵
معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام:

کلید حل مشکلات مدیریتی کشور داشتن تفکر بسیجی است

معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام گفت: امروز کشور در تمام سطوح مدیریتی نیازمند داشتن تفکر بسیج است و باید منش بسیجی را مدیران در خود نهادینه کنند.
تقوایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام مهدی تقوایی، معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام، امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) اظهار داشت: تفکر بسیجی کلید حل مشکلات کشور است.

وی افزود: تجربه چهل ساله نشان داده هر کجا با تفکر و اراده بسیجی ورود شده است ظفر و پیروزی به دنبال داشته است.

حجت الاسلام تقوایی خاطر نشان کرد: امروزه کشور در تمام سطوح مدیریتی نیازمند داشتن این تفکر است و باید منش بسیجی را مدیران در خود نهادینه کنند.

معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام عنوان داشت: اگر بخواهیم حوزه انقلابی باشد و انقلابی بماند حتما طلاب مدارس علمیه و اساتید و کادر آنها باید دارای تفکر بسیجی باشند.

وی ادامه داد: یکی از مولفه های اصلی حوزه انقلابی دارا بودن تفکر بسیجی بوده و طلاب باید با این راه و روش که نقطه مقابل استکبار منشی است خود را آماده نبردها در عرصه های مختلف کنند.

این مدرس حوزه در ادامه سخنان خود به هفته بسیج اشاره کرد و گفت: بنا به فرموده امام راحل بسیج یک شجره طیبه است و ما مشاهده می کنیم که میوه های این شجره شهدا و ایثارگران و رزمندگانی هستند که جان و مال خود را فدای آرمان های بلند انقلاب اسلامی کردند.

حجت الاسلام تقوایی تاکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از بسیج و بسیجی تاکنون در طول این چهل سال ضربات سنگینی در تمامی عرصه ها دریافت کرده اند و از این شجره طیبه کینه و عقده به دل دارند.

وی اضافه کرد: تفکر بسیجی برگرفته از مکتب عاشورای حسینی است بنابراین بن بستی در این راه و منش وجود نداشته و همواره پیروز و سربلند است.

معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام در پایان گفت: بحمدالله امروز در تمامی نهادها و ارگانها بسیجی وجود دارد و این تفکر سبب شده که با کمترین امکانات بیشترین نتیجه را کسب کنند و این نسخه اصلی درمان مشکلات کشور است./۸۷۹/پ203/ب1

ارسال نظرات