۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۳
کد خبر: ۵۸۶۸۸۳
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

ترفندهای اقتصادی دشمن، شکست خورده است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه شرایط به گونه‌ای است که همواره بر مشکلات مردم در جامعه و مددجویان افزوده می‌شود، گفت: دشمنان هر ترفندی که توانستند انجام دادند اما به نتیجه‌ای نرسیدند.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند امشب در دیدار پرویز فتاح، رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار داشت: مردم خراسان جنوبی با وجود اینکه با خشکسالی‌های پیاپی مواجه هستند اما در انواع و اقسام خدمات کم نمی‌آورند و در تمام صحنه‌های انقلاب حضور دارند.

وی با بیان اینکه مردم خراسان جنوبی در کارها قناعت می‌کنند، گفت: اما برخی از اقشار در جامعه چیزی ندارند و سال به سال نیز جمعیت مددجوی کمیته امداد اضافه می‌شود که این به دلیل کم‌کاری و عدم توجه به خودکفایی افراد ندارد چرا که بسیاری از این مسائل به دلیل طبیعت مانند خشکسالی و البته ناکارآمدی برخی از مسؤولان در منطقه و کشور بوده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه شرایط به گونه‌ای است که همواره بر مشکلات مردم در جامعه و مددجویان افزوده می‌شود، افزود: برخی مواقع اشتغال کم می‌شود و کارخانه‌ها تعطیل و حقوق‌ کارگران بیش از 9 ماه به تعویق می‌افتد و قشر زحمتکش کامیون‌داران بعد از پنج سال نه تنها بر درآمد آن‌ها افزوده نمی‌شود بلکه بر هزینه‌هایشان اضافه‌ می‌شود که این مسائل بر مشکلات در جامعه می‎افزاید.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه گرانی‌های اخیر در کشور به دلیل طلا و دلار بوده و این برای اقشار ضعیف جامعه کار را مشکل کرده است، تصریح کرد: اسکناس‌ها یک کاغذ و قبض است و اعتبارش نیز به طلا و نقره و پشتوانه این کاغذها نیز طلا است.

وی ادامه داد: این تغییرات فاحش در پول برای چه است؟ چرا که این یک کاغذ است و اگر پشتوانه آن نیز طلا باشد پس نباید با جابجایی طلا نسبت به طلا و نقره نسبت به نقره 10 برابر شود! پس بنابراین بسیاری در سطح بین‌الملل تاکنون پایبند به ضوابط اقتصادی نیستند و با این کاغذها، بازی می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: دشمنان هر ترفندی که توانستند انجام دادند اما به نتیجه‌ای نرسیدند و این ترفندهای اقتصادی آن‌ها نیز ترفند آخرشان است و به طور قطع با شکست مواجه می‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه دشمنان در صحنه‌های میدانی رسوا می‌شوند، اظهار کرد: دشمنان در پشت پرده علیه اسلام، محرومان و بشر دست به هر جنایتی می‌زنند و متاسفانه برخی‌ها نیز در داخل با نوای آن‌ها می‌رقصند.

وی افزود: آن‌ها ظلم‌های متعددی از میانمار تا آفریقا و غرب آسیا انجام دادند اما از طرفی نیز جبهه عدالت خواه و حق طلب وجود دارند که نمونه‌ای از این جبهه حق طلب در اربعین حسینی خود را نشان می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خطاب به کارکنان کمیته امداد، گفت: باید شکرگزار خدا باشید چرا که شما را شایسته برای خدمت‌رسانی به بندگان خالص خود قرار داده و امروز نیز هیچی بهتر از خدمت رساندن به مردم، انسان را به خدا نزدیک نمی‌کند./9314/پ۶۰۱/ب۱

ارسال نظرات