۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۵۸۶۹۳۱
رییس سازمان دامپزشکی کشور:

فرهنگ شهادت برای نسل سوم و چهارم انقلاب تبیین شود

رییس سازمان دامپزشکی کشور گفت: باید فرهنگ شهدا و شهادت برای نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی تبیین شود.
رفیعی پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، علیرضا رفیعی پور، رییس سازمان دامپزشکی کشور صبح امروز در اجلاسیه شهدای کشاورز خراسان جنوبی اظهار داشت: باید فرهنگ شهدا و شهادت برای نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی تبیین شود.

وی با بیان اینکه شهدا برای تمام انسان‌ها الگو و اسوه هستند، گفت: امنیت، آرامش و آسایش در کشور به برکت خون شهدا به دست آمده و باید قدردان خون شهدا باشیم.

رییس سازمان دامپزشکی کشور، یکی از موضوعات مهم بخش کشاورزی را امنیت غذایی دانست و افزود: وزارت جهاد کشاورزی در حوزه‌های سلامت و امنیت غذایی به وظیفه خود عمل می‌کند.

رفیعی پور با بیان اینکه امنیت غذایی می‌تواند سلامت یک جامعه را تامین کند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سند اقتصاد مقاومتی به دو واژه بهره وری و امنیت غذایی تاکید کردند و ما نیز باید به این دو واژه عمل کنیم.

وی با بیان اینکه امنیت غذایی در بقای بشر کمک می‌کند، ادامه داد: همچنین امنیت غذایی به جیب کشاورز کمک می‌کند و این دو واژه کمک کننده تداوم و بقای حوزه کشاورزی است.

رییس سازمان دامپزشکی کشور خاطرنشان کرد: باید وابستگی خود را به چاه‌های نفت کم کنیم و با توسعه بخش کشاورزی می‌تواند درب بسیاری از چاه‌های نفت را بست.

رفیعی پور اظهار کرد: دشمنان تمام جنگ‌ها را علیه جمهوری اسلامی ایران امتحان کردند و با شکست مواجه شدند و امروز نیز جنگ اقتصادی را امتحان می‌کنند و می‌خواهند از نظر اقتصادی به ملت ایران ضربه بزنند./9314/پ602/ب1

ارسال نظرات