۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۵۸۶۹۴۶
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

انجام خیانت، دروغ و تضییع حقوق دیگران هنر نیست

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: انجام خیانت، دروغ و تضییع حقوق دیگران در جامعه یک هنر نیست چرا که تمام طاغوت‌ها و دشمنان انواع و اقسام جنایت‌ها را می‌کنند.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در همایش فرماندهان انتظامی خراسان جنوبی اظهار داشت: خداوند وقتی انسان را آفرید خود را به عنوان احسن الخالقین ستوده است.

وی با بیان اینکه در مواقعی نیز از انسان‌ها به دلیل ناسپاسی از نعمت‌ها خداوند به بدترین موجود یاد شده است، گفت: انسان‌ها به دلیل خامی در دنیا جنگ و جدال دارند و برای رسیدن به هدف خود هر کاری می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: انجام خیانت، دروغ و تضییع حقوق دیگران در جامعه یک هنر نیست چرا که تمام طاغوت‌ها و دشمنان انواع و اقسام جنایت‌ها را می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: پیدا کردن جایگاه واقعی و به دیدار خدا شتافتن و در راه خدا خدمت کردن یکی از هنرهای واقعی انسان‌ها است.

وی ادامه داد: انسان‌ها برای اظهارنظر کردن در مورد دیگران باید ابتدا خود را متهم ردیف اول قرار دهند و سپس برای دیگران اظهارنظر کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه نباید حقوق دیگران را ضایع کنیم، خاطرنشان کرد: اقدامات نیروی انتظامی برای حفظ امنیت جامعه عین کمال است و برای حل مشکلات مردم باید شبانه روزی کار کنیم./9314/پ602/ب1

ارسال نظرات