۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۵۸۷۲۱۵
مسؤول سازمان فضای مجازی سراج:

وزارت ارتباطات به پیام‌رسان‌های ایرانی به عنوان پروژه ملی اهمیت نداده است

مسؤول سازمان فضای مجازی سراج با بیان اینکه مسؤولان از پیام‌رسان‌های ایرانی هیچگونه حمایتی انجام ندادند، گفت: دولت و وزیر ارتباطات به پیام‌رسان‌های ایرانی به عنوان پروژه ملی اهمیت ندادند.
امینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، منصور امینی، مسؤول سازمان فضای مجازی سراج صبح امروز در اجلاسیه فضای مجازی خراسان جنوبی اظهار داشت: برخی از مسؤولان در جامعه آنچنان که باید در فضای مجازی ورود نکردند و اختلافات در این فضا بالا است.

وی با بیان اینکه با ایجاد اختلافات در فضای مجازی نباید در زمین دشمن بازی کنیم، گفت: متاسفانه دولت‌های نهم تا دوازدهم هیچکدام به فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه فضای مجازی عمل نکردند.

مسؤول سازمان فضای مجازی سراج افزود: متاسفانه پیام‌رسان‌هایی در جامعه برای رفع مشکلات مردم وجود ندارد اما بسیاری از جوانان خلاق در این زمینه کار و تلاش کردند که مورد بی مهری مسؤولان قرار گرفتند.

امینی با بیان اینکه مسؤولان از پیام‌رسان‌های ایرانی هیچگونه حمایتی انجام ندادند، تصریح کرد: زیرساخت‌ها و خدمات در حوزه فضای مجازی باید قوی‌تر شود.

وی خطاب به وزیر ارتباطات، ادامه داد: باید بدانیم که با شعار و حرف هیچ کاری درست نمی‌شود و باید به فرمایشات و تدابیر مقام معظم رهبری بیشتر اهمیت دهید.

مسؤول سازمان فضای مجازی سراج خاطرنشان کرد: تامین زیرساخت‌های فضای مجازی در دست دولت و وزارت ارتباطات است و باید جوانان خلاق ایرانی را حمایت کنند.

امینی با بیان اینکه دولت و وزیر ارتباطات به پیام‌رسان‌های ایرانی به عنوان پروژه ملی اهمیت ندادند، اظهار کرد: بعد از گذر از انقلاب صنعتی و کشاورزی امروز در آستانه انقلاب سایبری قرار داریم.

وی با بیان اینکه باید در مقابل هجمه‌های دشمن ایستادگی کرد، افزود: امروز حتی حوزه‌های علمیه، مراجع و علما و بزرگان نیز در بحث فقه آینده فضای مجازی، فلسفه و نحوه مراجعه با این فضا هیچ کار عمیقی انجام ندادند.

مسؤول سازمان فضای مجازی سراج گفت: تولید و محتوا مهم‌ترین لایه‌های فضای مجازی هستند و جوانان انقلابی در کشور می‌توانند این فضا را تغییر دهند./9314/پ602/ب1

ارسال نظرات