۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۵۸۷۳۹۰
رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان:

قدرت جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی روبه افزایش است

رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت: قدرت جبهه مقاومت برای حمایت از مظلومان و ایستادن در مقابل ظالمان روز به روز افزایش می یابد.
«سید هاشم صفی الدین» رییس شورای اجرایی حزب‌الله

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، پنجمین سالگرد شهادت حسان اللقیس از فرماندهان حزب الله لبنان در حسینیه امام خمینی (ره) واقع در منطقه بعلبک با حضور حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان و علی المقداد و الولید سکریة نمایندگان پارلمان این کشور و برخی از مسؤولان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی لبنان برگزار شد.

حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین طی سخنانی در این مراسم گفت: زندگی حاج حسان اللقیس سرشار از رشادت، جانفشانی، بخشش و نوآوری بود و خانواده اش نیز در این مسیر به او کمک وافری انجام می دادند به طوری که فرزندش را نیز در راه مقامت اعطا کرد تا ثابت کند که موضوع مقاومت از همه مسائل مهم تر است.

رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد که رشادت های این شهید به گونه ای بود که همه انسان های مومن، شریف، آزاده در سراسر جهان به ان افتخار می کنند.

وی افزود: مقاومت هر روز نسب به روز گذشته قوی تر می شود و فعالیت هایش را فقط به آموزش، تجهیز و تسلیح اختصاص نداده و در عرصه های مختلف در لبنان و منطقه با رژیم صهیونیستی به مبارزه می پردازد.

رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان با بیان اینکه جهان فقط زبان قدرت را می فهمد، افزود: جبهه مقاومت با سر لوحه قرار دادن استراتژی پیشرفت، حتی یک روز از این استراتژی عقب نشینی نکرده است زیرا دنیا فقط زبان قدرت را می فهمد و مکانی برای افراد ضعیف، ترسو و مردد وجود ندارد. ما باید هر روز بر قدرت خود بیفزایم و آن را با حکمت، عقل، شجاعت، سیاست و اداره مسائل به صورت صحیح همراه کنیم.

وی ادامه داد: ما دارای قدرت، دین همراه با عدالت، دفاع از مظلومان و مبارزه با ظالمان هستیم به طوری که دشمن نیز به میزان قدرت جبهه مقاومت اذعان کرده است.

ارسال نظرات