۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۵۸۷۴۷۰
حجت الاسلام فاطمی کیا خبر داد؛

برگزاری سلسله نشست های جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی

مسؤول فرهنگی مرکز عصر ظهور اهواز از برگزاری سلسله نشست های نخبگانی چلچراغ با حضور شخصیت های مطرح کشوری و بین المللی پیرامون چهل سالگی انقلاب اسلامی خبر داد.
حجت الاسلام محمدامین فاطمی کیا، مسؤول فرهنگی مرکز عصر ظهور اهواز،

حجت الاسلام محمدامین فاطمی کیا، مسؤول فرهنگی مرکز عصر ظهور اهواز، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان داشت: سلسله نشست های نخبگانی چلچراغ با حضور شخصیت های مطرح کشوری و بین المللی پیرامون دستاوردها و تأثیرات جهانی انقلاب اسلامی در اهواز برگزار می شود.

مسؤول فرهنگی مرکز عصر ظهور اهواز با بیان اینکه حجت الاسلام هاشم حیدری، معاون فرهنگی حشد الشعبی عراق نخستین سخنران این سلسله نشست ها خواهد بود، افزود: این نشست با محوریت دستاوردها و تأثیرات بین المللی انقلاب اسلامی و نقش آن در معادلات جهانی فردا از ساعت 9 تا 11 برگزار خواهد شد.

این مقام مسؤول ادامه داد: علاقه مندان برای نام نویسی و شرکت در نشست ها باید عبارت «لبیک یا امام» را به همراه نام و نام خانوادگی و میزان تحصیلات را تا امروز به سامانه پیامکی 3000101172 ارسال کنند و یا با شماره تلفن 09375070247 تماس حاصل نمایند.

حجت الاسلام فاطمی کیا با بیان اینکه نشست ها از فردا آغاز می شود، گفت: حدود 4 نشست مدنظر است که تا بهمن ماه برگزار شود./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات