۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۷
کد خبر: ۵۹۰۱۱۲
امام جمعه موقت کرمان:

بیداری اسلامی نتیجه استقامت مردم ایران در مقابل دشمن است

بیداری اسلامی نتیجه استقامت مردم ایران در مقابل دشمن است
حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با بیان این که بیداری اسلامی نتیجه استقامت مردم ایران است، گفت: مردم ایران در مقابل سختی ها و تحریم های دشمنان استقامت کرده اند و به راحتی انقلاب خود را از دست نمی دهند.
حجت الاسلام والمسلمین احمد شیخ بهایی امام جمعه موقت کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با فتنه های دشمنان در کشور، گفت: فتنه برپا کردن کار دشمن است.

وی افزود: یکی از ترفندهای دشمنان در کشور این است که با لباس دوست، وارد عرصه زندگی مردم و مسؤولان شوند تا آن ها را فریب دهند.

استاد درس خارج کرمان با توجه به این که لزوم بصیرت افزایی مهم ترین وظیفه مردم شمرده می شود، خاطرنشان کرد: مردم و مسؤولان زمانی می توانند از ترفندهای دشمنان جان سالم بیرون ببرند که در مقابل دشمن هوشیار و با بصیرت باشند.

وی ابراز داشت: حمایت از تولید داخلی از وظایف مهم مسؤولان و مردم در کشور شناخته می شود و مردم باید بدانند کشور زمانی می تواند بیکاری را از بین ببرد که مردم از تولید داخلی حمایت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با بیان این که بیداری اسلامی نتیجه استقامت مردم ایران است، اظهار داشت: مردم ایران در مقابل سختی ها و تحریم های دشمنان استقامت کرده اند و به راحتی انقلاب خود را از دست نمی دهند.

وی تصریح کرد: مراقبت از ارزش های اسلامی کشور را در مقابل دشمنان حفظ می کند و نمی گذارد که انسان فریب دشمن را بخورد.

امام جمعه موقت کرمان با اشاره صحبت های رهبری، بیان داشت: سخن رهبری مبنی بر این که دشمن در سال 98 ممکن است جنجال در کشور ایجاد کند نشان دهنده این است که مسؤولان و مردم باید از همین الان در مقابل هر ترفند دشمن آماده باشند تا نقشه دشمنان را از بین ببرند.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی در پایان با بیان این که غفلت از دشمن انسان را از ارزش های اسلامی دور می کند، گفت: نفوذ از اهداف دشمن در کشور بوده و مسؤولان باید در کارهای خود از دشمنان خود غافل نشوند./9707/ت602/ب1

ارسال نظرات