۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۱
کد خبر: ۵۹۰۱۴۰
معاون حوزه علمیه خراسان خبر داد؛

ساماندهی طلاب هنرمند حوزه علمیه خراسان در قالب هیأت اندیشه‌ورز هنر و رسانه

ساماندهی طلاب هنرمند حوزه علمیه خراسان در قالب هیأت اندیشه‌ورز هنر و رسانه
معاون آموزش حوزه علمیه خراسان گفت: تاکنون بیش از ۱۰۰ نفر از طلاب هنرمند فعال در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی شناسایی و در قالب هیأت اندیشه‌ورز هنر و رسانه ساماندهی شده‌اند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی مهدوی ارفع، معاون آموزش حوزه علمیه خراسان، امروز در نشست با اساتید حوزه علمیه خراسان شمالی، با اشاره به رسالت خطیر اساتید مدارس علمیه برای تحقق تحول مورد نظر رهبری در حوزه علمیه، اظهار کرد: همه ما باید تلاش کنیم تا در راستای ارتقای جمیع جهاتی که در یک حوزه تحولی و انقلابی مدنظر است، حرکت کنیم.

وی اضافه کرد: در این زمینه اندیشه‌های راهبردی اساتید حوزه علمیه به‌ویژه در مسائل مهم و استراتژیک حوزه علمیه علی‌الخصوص در بخش آموزش بسیار راهگشا خواهد بود، زیرا پایه کار در حوزه علمیه همان علمیت و آموزش است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدوی ارفع ادامه داد: به همین دلیل استفاده از ظرفیت اساتید در مسیر تحقق تحول سبب می‌شود بتوانیم بهتر و دقیق‌تر برنامه‌ریزی کرده و به وضعیت مطلوب برسیم.

وی تصریح کرد: از زمانی که مقام معظم رهبری مجموعه مدیریت حوزه علمیه خراسان اعم از شورای عالی، مدیریت حوزه و دبیری شورا را منصوب کردند اقدامات متعددی مبتنی بر نگاه و شعار محوری تحت عنوان «حوزه تحولی و انقلابی، اقدام و عمل» صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین ارفع افزود: در این مدت سعی شده مجموعه فعالیت‌های حوزه علمیه خراسان در قالب این نگاه و محور برنامه‌ریزی شده و در مقام اجرا دنبال شود.

معاون آموزش حوزه علمیه خراسان در ادامه با بیان اینکه حوزه علمیه خراسان همچنین به موضوع هنر و رسانه و فضای مجازی ورود جدی کرده است، اظهار کرد: در این راستا بیش از 100 نفر از طلابی که در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی فعالیت‌های مختلفی با رویکرد دینی داشتند را شناسایی و ساماندهی کرده‌ایم.

وی ادامه داد: سطح کیفی آثار این طلاب بسیار مطلوب است، به‌گونه‌ای که بعضی از تولیدات این‌ها در قالب فیلم و رسانه‌های دیگر رتبه‌های اول را در سطح کشور و مسابقات بین‌المللی کسب کرده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ارفع افزود: در حوزه علمیه خراسان طلاب توانمندی که می‌توانند از ابزار جدید تبلیغ در قالب‌های مختلف رسانه بهره گیرند در قالب هیئت اندیشه‌ورز هنر و رسانه ساماندهی شده و مجموعه اقدامات و فعالیت‌های آن‌ها در راستای حوزه تحولی و انقلابی در حال انجام است./9314//۶۰۲/خ

ارسال نظرات