۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۵۹۰۵۵۴
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی:

استقامت اعتقادی و عملی در برابر توطئه های دشمن ضروری است

استقامت اعتقادی و عملی در برابر توطئه های دشمن ضروری است
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به توطئه های دشمن برای ضربه زدن به نظام و انقلاب و اینکه نسل جوان جامعه امروز را هدف قرار داده است، گفت: استقامت اعتقادی و عملی در برابر توطئه های دشمن ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به گذشت ۴۰ سال از عمر انقلاب اسلامی گفت: در طول این سال ها با وجود اتفاقاتی همچون فتنه، کودتا، تحریم ها و دیگر فتنه های انقلاب اسلامی ایران همواره موفق و سربلند بوده است.

وی با بیان اینکه خدای متعال این شرایط را به وجود می آورد تا جوهره انسان و غربال کردن انسان ها آشکار شود، افزود: با توجه به آیه دوم و سوم سوره عنکبوت خداوند مؤمنان را آزمایش می کند تا معلوم شود کدام یک ایمان واقعی دارند و چه کسانی دروغ می گویند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با اشاره به توطئه های دشمن برای ضربه زدن به انقلاب و وجود فراز و نشیب ها خاطرنشان کرد: برای عبور از طوفان حوادث در این فراز و نشیب ها و قرار گیری در صراط مستقیم باید استقامت اعتقادی و عملی داشته باشیم.

وی با یادآوری به دوران هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: این دوران روحیه جهادی و انقلابی سبب شکست دشمن شد و این دوران فرصتی مناسب برای حفظ ارزش های اسلامی بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه سیره و راه شهدا باید ادامه پیدا کند، یادآور شد: شهدا در طول این سال های عمر انقلاب برای همگان الگو هستند و باید راه و اراده شهدا که در برابر دشمن موجب لغزش نشد، ادامه یابد.

وی در ادامه بر ضرورت استقامت و هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان تأکید کرد و گفت: با بصیرت افزایی و روشنگری و معرفی الگو ها باید نسل جوان را در برابر دسیسه های دشمن آگاه و مصون ساخت.

حجت الاسلام حاجی صادقی در پایان افزود: استقامت فکری و عملی هویت پاسداران و بسیجیان انقلاب اسلامی است و باید در جامعه تبیین شود./9451/پ601/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات