۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۵۹۰۸۲۴
نائب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان:

رژیم صهیونیستی عامل ناامنی در منطقه است

رژیم صهیونیستی عامل ناامنی در منطقه است
نائب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به زودی نابود می شود، گفت: رژیم صهیونیستی عامل ناامنی در منطقه است.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی الخطیب نائب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان طی سخنانی در مسجد بلدة لبايا واقع در البقاع الغربی گفت: ما امیدواریم که دولت لبنان هر چه سریعتر تشکیل شود و شاهد توافق سیاسی بر اقدامات ملی مخلصانه که منجر به خروج کشور از مشکلات مختلف نظیر اقتصادی، اجتماعی و معیشتی باشیم.

وی افزود: مردم لبنان نیازمند آب، برق، آموزش و کاهش دزدی و فساد هستند و حکومت باید ضمن حفظ وحدت در برابر تهدیدات داخلی و خارجی با قدرت بایستد و در جهت گسترش ثبات سیاسی، امنیتی و اجتماعی تلاش وافری انجام دهند. ما خواستار یک دولت عادل، حکیم و قانون مدار هستیم.

نائب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان تحرکات و اقدامات رژیم اشغالگر صهیونیستی ضد لبنان و جبهه مقاومت را بی نتیجه توصیف کرد و اظهار داشت: ارتش رژیم صهیونیستی در عملیات های مختلف در مناطق گوناگون نظیر غزه، سوریه و لبنان با شکست مواجه شده و رییس دولت اشغالگر صهیونیست نیز در فساد غرق شده است.

وی ایستادگی مردم فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی را شجاعانه توصیف کرد و ادامه داد: اقدامات قهرمانانه ملت فلسطین در کرانه باختری و قدس موجب عقب نشینی رژیم اسرائیل از مواضع و طرح های سابق خود شده و پیروزی های چشمگیری را نصیب جبهه مقاومت کرده است.

حجت الاسلام شیخ علی الخطیب به اعلام دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در خروج از سوریه اشاره کرد و گفت: امیدواریم که آمریکا بدون هیچ گونه حیله و نیرنگی این تصمیم خود را اجرا کنند و سوریه و کشورهای منطقه را از دخالت های خارجی رها آزاد سازد.

وی اقدامات آمریکا در منطقه را به زیان مردم و در جهت منافع رژیم صهیونیستی دانست و گفت: رژیم صهیونیستی یک غده سرطانی است که باید از ریشه کنده شود. این رژیم عامل اصلی مشکلات و نا امنی در منطقه است که به زودی شاهد نابودی کامل آن خواهیم بود./994/ب901/ف

ارسال نظرات