۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۸
کد خبر: ۵۹۰۹۸۵
در قالب کتابخوان همراه پژوهان؛

نسخه الکترونیکی کتاب «چشمه های رحمانی اسلام» منتشر شد

نسخه الکترونیکی کتاب «چشمه های رحمانی اسلام» منتشر شد
نسخه الکترونیکی کتاب «چشمه های رحمانی اسلام» به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در قالب کتابخوان همراه پژوهان منتشر شد.
محمد پهلوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «چشمه‌های رحمانی اسلام» اظهار داشت: آموزه‌های اسلامی، سرشار از چشمه‌های رحمانی است و همین، در طول تاریخ، باعث جذب مردم به این آیین جاوید شده است.

وی گفت: با وجود این همه تعالیم زنده و گویا، باز شاهدیم که متأسفانه دشمنان و بدخواهان و متحجّران و خشونت‌طلبان، با گفتار و رفتار خود این دین را خشن معرفی می‌کنند.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: اثر حاضر به اندازه توان کوشیده است جلوه‌های رحمانی مکتب پر افتخار اسلام را با استفاده از منابع معتبر و قلم روان به تصویر بکشد و خوانندگان، به‌ویژه جوانان را با این جنبه‌های آیین الهی آشنا سازد.

وی به معرفی کتاب «چشمه‌های رحمانی اسلام» پرداخت و افزود: این کتاب نوشته افتخارالسادات قافله باشی است که در مؤسسه بوستان کتاب تهیه شده و در انتشارات این مؤسسه به چاپ رسیده است.

پهلوانی افزود: کتاب «چشمه‌های رحمانی اسلام» با ۲۷۶ صفحه به زبان فارسی و به قیمت ۲۰۰۰۰۰ ریال در سال ۱۳۹۷ منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید و ویندوز به قیمت ۴۰۰۰۰ ریال منتشر کرده است.

وی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب اظهار داشت: علاقه‌مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می‌توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره‌مند شوند. /۸۲۲/دت 303/ش
ارسال نظرات