۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۵۹۱۷۸۳
مدیر مدرسه علمیه نبی اکرم:

۹ دی نمادی از صف آرایی حق و باطل است

۹ دی نمادی از صف آرایی حق و باطل است
حجت الاسلام دهقانی گفت: ۹ دی نمادی از صف آرایی حق و باطل است و اعتدال بین حق و باطل یعنی نفاق؛ تنها منافق می تواند حرف از اعتدال بین حق و باطل بزند.

حجت الاسلام فرهاد دهقانی مدیر مدرسه علمیه نبی اکرم(ص) در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ضمن عرض تبریک به مناسبت یوم الله ۹ دی گفت: ۹دی، نشان دادن ضرب شصتی به منافقین و دشمنان مخصوصاً به برخی کشورهای مرتجع منطقه مثل عربستان سعودی است که خیالات باطل مقابله با ایران عزیز و مقتدر را در سر دارند.

وی افزود: حماسه‌سازی‌های مردم شریف ایران در روزهایی مانند ۹ دی به منظور حمایت از نظام و ولایت شاید برای بعضی افراد امری عادی جلوه کند اما این اتفاقات در بیرون از مرزها پیام های مهمی برای دشمنان و دلگرمی بالایی برای دوستان نظام به همراه دارد.

مدیر مدرسه علمیه نبی اکرم(ص) ابراز داشت: ۹ دی نمادی از صف آرایی حق و باطل است، امروز که افرادی از اعتدال حرف می زنند ما دو صف بیشتر نداریم جبهه حق و جبهه باطل؛ خطی به اسم اعتدال نداریم اعتدال بین حق و باطل یعنی نفاق؛ تنها منافق است که می تواند حرف از اعتدال بین حق و باطل بزند.

وی در ادامه بیان داشت: ۹دی یک اخطار به مسوولین می دهد و یک اخطار به مردم؛ اخطار به مسؤولان این است که کاری نکنند که بهانه به دست مردم عادی و منافقینی بدهند که می خواهند کشور را به آشوب بکشند، همچنین کم کاری را کنار بگذارند، امید به برون مرزها نداشته و فقط به توان داخلی تکیه کنند، بازی های سیاسی را کنار بگذارند، فقط خدمت به مردم را سرلوحه خود قرار دهند و اتحاد بین خود و سایر احزاب را بیشتر کنند.

وی در ادامه افزود: مردم نیز باید آگاه باشند و بدانند ما این همه شهید اعم از دفاع مقدس، مدافعین حرم و مدافعین وطن ندادیم که مرغ ارزان بخریم بلکه آنها برای حفظ عزت ملت و کشور رفتند؛ مراقب باشیم اگر امروز مشکلاتی که برخی آنها از بیرون تحمیل می‌شود و برخی دیگر متاسفانه به علت بی تدبیری برخی مسؤولان رخ داده است، ما را به سمت اغراض و اهداف شوم دشمنان سوق دهد، مراقب باشیم که با این کارها باعث پایمال شدن خون شهیدان نشویم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جنگ داخلی سوریه نیز با اعتراضات نسبت به گرانی شروع شد، دشمن نیز فرصت را غنیمت شمرد و آنها را گرفتار دام گروه‌های تروریستی مانند داعش کرد./۹۶۹/ت302/ب1

ارسال نظرات