۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۵۹۲۰۹۷
خاخام برجسته آمریکایی مدعی شد:

عادی سازی روابط میان دو کشور عربی با تل آویو در سال 2019

عادی سازی روابط میان دو کشور عربی با تل آویو در سال 2019
یک خاخام برجسته با اشاره به سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به منامه بیان داشت: امسال شاهد عادی سازی روابط دو کشور عربی دیگر با تل آویو خواهیم بود.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، «مارک شنایر» خاخام آمریکایی اعلام کرد که در سال 2019 شاهد دور جدیدی از بهبودی روابط میان تل آویو و دیگر کشورهای عربی خواهیم بود.

مارک شنایر سفر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به بحرین در ماه جاری را آغاز دور جدیدی از عادی سازی روابط میان کشورهای عربی با این رژیم توصیف کرد.

وی در ادامه ادعا کرد: انتظار می رود که سال 2019 دو کشور عربی از اعضای شورای همکاری که یکی از آنها بحرین است، به عادی سازی روابط با تل آویو اقدام کند.

این خاخام برجسته مدعی شد که با خروج نظامیان آمریکایی از سوریه، ایران به عنوان خطر وجودی برای کشورهای عربی، بیش از بیش نمود پیدا خواهد کرد. به همین خاطر این کشورها در پی تقویت روابط با تل آویو برخواهند آمد تا با دشمن مشترک مقابله کنند.

گفتنی است که خاخام شنایر که اخیراً از سوی حمد بن عیسی آل خلیفه، شاه بحرین به عنوان مشاور خاص تعیین شد، قرار است به زندگی یهودیان در بحرین و ایجاد روابط میان آنها و عرب‌ها کمک کند./983/ب902/ف

ارسال نظرات